Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:14:35 GMT

بستری ۱۸۴ بیمار کرونایی در گلستان و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۳۴۱

بستری ۱۸۴ بیمار کرونایی در گلستان و چند خبر کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان آخرین تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استانی را ۱۸۴ نفر اعلام کرد و گفت: این  تعداد در مقایسه با روز گذشته ۹ نفر بیشتر شده است.

سعید گل فیروزی ادامه داد: از این تعداد ۵۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۲۷ نفر با دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به حیات خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تکمیل سه دُز واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و سربسته از مهمترین راهکارهای جلوگیری از شیوع کرونا به شمار می‌رود.

براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمام شهرستان‌های گلستان در وضع به نسبت پرخطر به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند و رنگ تمام نقاط استان زرد است.

***

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی گلستان گفت: آسمان استان به دلیل حاکم بودن سامانه کم فشار صاف تا قسمتی ابری است.

مهدیه اصحابی افزود: دمای هوا به‌ویژه فردا به طور محسوسی افزایش می‌یابد و مردم تمام نقاط استان دمای بیش از ۳۰ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنند و بیشینه دما به ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی تصریح کرد: از صبح چهارشنبه با شمالی شدن جریانات، برای استان وزش باد به نسبت شدید، مواج شدن دریا و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

***

زهرا دانایی طوس ورزشکار گلستانی به ششمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان که از فردا ۲۳ فروردین تا یکم اردیبهشت برگزار می‌شود، دعوت شد.

مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی، ۱۵ ورزشکار را به این اردو فراخوانده است.

***

محمدرضا افشار سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان براساس دستورالعمل‌های ابلاغی تا به امروز از کشاورزان استان خریداری و ۳۸۰ میلیارد ریال به آنان پرداخت شد.

***

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: هزار و ۳۵۰ تبلت برای استفاده از برنامه شاد تحویل دانش آموزان استان شد.

سید رضا نظری افزود: برای خرید این تبلت‌ها ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود که با توجه به آغاز فعالیت مدارس و نیاز کمتر دانش آموزان به حضور در فضای مجازی، بخشی از این اعتبار برای خرید رایانه و دیگر امکانات آموزشی مدارس هزینه شد.

***

سرهنگ سید داوود حسینی فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در سطح شهر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به متواری شدن طرف‌های درگیری قبل از حضور پلیس، اظهارداشت: ماموران با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

***

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان از تخصیص بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس استثنایی استان خبر داد و گفت: این اعتبار که از منابع ملی تامین شده صرف تجهیز مدارس در بخش توانبخشی، تربیت بدنی، مشاوره و اوتیسم می‌شود.

عباس خانعلی افزود: با این میزان اعتبار ۲ اتاق تربیت بدنی، ۱۳ اتاق بازی درمانی و ۱۳ اتاق اوتیسم تجهیز و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس کشاورزی گلستان انتظامی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس کشاورزی ویروس کرونا مدارس کشاورزی گلستان انتظامی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد