Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف شیخ الملوکی با اشاره به وزش باد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بعضی از نقاط استان، گفت: در این روزها احتمال شکل‌گیری گرد و غبار محلی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وزش باد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بعضی از نقاط استان اظهار کرد: در این روزها احتمال شکل‌گیری گرد و غبار محلی وجود دارد اما این وضعیت مانند آلودگی هوا که چند روز قبل شاهد آن بودیم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: اگرچه کانون‌های گرد و غبار در کشور عراق شکل گرفته و به سمت شمال غرب ایران درحال حرکت است اما طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی این پدیده کشور ما را در برنمی‌گیرد.
  مدیرکل هواشناسی قزوین با بیان اینکه وزش باد محلی ممکن است باعث گرد و غبار محلی شود؛ گفت: کانون آلودگی خارجی که در قزوین رخ داد بسیار قوی بود و تمام استان‌ها را درگیر کرد اما طی این چندروز اگر گرد و غباری ایجاد شود منبع داخلی خواهد داشت.

هوای استان قزوین گرم می‌شود
  این مسئول در ادامه گفت: دمای استان از امروز روند افزایشی به خود می‌گیرد و همچنین تا روز پنج‌شنبه شاهد ورزش بادهای جنوبی و جنوب غربی خواهیم بود.
  شیخ الملوکی تاکید کرد: اکنون کانون گرد و غبار کشور عراق روی نقشه قابل مشاهده است و بدون شک زمانی که این جریانات به سمت ایران باشد هشدارهای لازم را حداقل تا 48 ساعت قبل صادر می‌کنیم.
  وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری از ابتدای مهر سال گذشته تا به امروز 161 میلی‌متر بارش در سطح استان شاهد بوده‌ایم و نسبت به بلندمدت دوره آماری که 232 میلی‌متر است، 71 میلی‌متر کاهش بارندگی داشته‌ایم.
  این مسئول در پایان با بیان اینکه بارش‌های آینده مشکل کمبود بارندگی را جبران نخواهد کرد، گفت: به دلیل کاهش بارندگی‌های استان باید در مصرف آب شرب، کشاورزی و مصارف صنعتی صرفه جویی انجام دهیم تا در تابستان پیش‌رو مشکل کمبود آب نداشته باشیم.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل لباس محلی زنان ایل شاهسون هم که تجسمی از اصالت و فرهنگ غنی منطقه آذربایجان است هنوز با گذشت سالها ماهیت و شکل خود را به همت غیور زنان عشایر شاهسون حفظ کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان