Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@09:37:37 GMT

معرفی هتل داریوش کیش

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۴۷۴

معرفی هتل داریوش کیش

کسانی که راهی کیش می‌ شوند باید قبل ‌از این‌ که بلیط های خود را تهیه نمایند به فکر رزرو یک محل اقامتی مناسب برای خود باشند، چرا که ممکن است با رفتن به جزیره کیش نتوانند یک محل مناسب را برای استراحت و اقامت خود بیابند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از  اس چارتر، کسانی که قصد دارند به کیش سفر کنند در اولین مرحله باید راهی اصفهان شوند و از آنجا با استفاده از هواپیما خود را به جزیره زیبای کیش برسانند، می‌توانند با تهیه بلیط هواپیما چارتر اصفهان کیش خود را به کیش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر به این جزیره می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید یکی از هتل‌ها و اقامت سراهای آن را برای استراحت خود رزرو کنید که هر کدام دارای امکانات منحصربه‌ فردی هستند، از میان هتل‌هایی که در این جزیره راه‌اندازی شده‌اند می‌توان هتل داریوش را نام برد که علاوه ‌بر زیبایی منحصر به‌ فردی که دارد بخشی از تاریخ این کشور را به تصویر کشیده ‌است.

هتل داریوش کیش به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین هتل‌ها در این جزیره معرفی می‌شود که در میدان داریوش آن را افتتاح کرده‌اند و از امکانات ویژه و خدمات عالی برخوردار است که به بهترین شکل ممکن آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش را در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار احداث کرده‌اند که به هتل پنج‌ ستاره‌ کیش معروف است، این هتل با توجه به امکانات و فعالیت‌هایی که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد زبانزد خاص عام می‌باشد.

لازم به ذکر است که بگوییم هتل داریوش در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را شروع کرده و هنوز هم این هتل را به ‌عنوان موزه کیش می‌شناسند.

کسانی که از تهران قصد سفر به جزیره کیش را دارند می‌توانند بلیط هواپیما مشهد کیش را برای خود مهیا نمایند و با رسیدن به شهر اهواز برای راهی شدن به سوی کیش برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهند.

هتل داریوش کیش سرستون‌هایی به شکل سر ستون تخت‌ جمشید دارد و بیش‌ از هر چیزی می‌تواند توجه مسافران را به سوی خود جلب کند، با توجه به معماری و خدمات مناسبی که برای این هتل در نظر گرفته‌اند حدود ۱۲۵ میلیون دلار در آن زمان برای این پروژه اختصاص دادند که به‌ عنوان یکی از گران‌ترین پروژه‌های معماری در ایران بشمار می‌رود.

در این هتل با توجه به این‌ که از تخت‌ جمشید و کاخ‌های آپادانا الهام گرفته‌اند تندیس‌ها، سنگ‌ نگاره‌ها و ستون‌های محوطه و محیط داخلی هتل را همگی ابهت خاصی را به این هتل بخشیده‌اند.

امکانات هتل داریوش کیش

اگر بخواهیم در مورد امکانات این هتل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که هتل داریوش اول از همه دارای ۱۸۴ اتاق و سوئیت و کاباناهای مجللی می‌باشد که چشم‌اندازهای زیبا و تماشایی را به دریا و باغ دارا هستند.

تمامی این اتاق‌ها به سرویس‌هایی چون بالکن، تلویزیون هوشمند، اتاق‌های استاندارد، سرویس حمام، وان جکوزی و ... هستند.

تمام اتاق‌هایی که در این هتل راه‌اندازی شده‌اند شامل اتاق‌های دونفره دوبل که نمایی رو به باغ را دارا هستند، دونفره دوبل رو به دریا، سوییت استودیو، سوئیت آتوسای یک ‌خوابه که نمایی رو به باغ دارد، سوئیت آتوسا یک ‌خوابه نمای رو به دریا، اتاق‌های دونفره استاندارد رو به باغ و رو به دریا و سوئیت رویال لوکس ۴ نفره رو به دریا و رو به باغ هستند.

شما با هر بودجه‌ای که در اختیار داشته باشید می‌توانید یکی از اتاق‌ها یا سوئیت‌های این هتل را برای خود انتخاب نمایید، چرا که هر کدام از آن ‌ها دارای قیمت متفاوتی می‌باشند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به ترانسفور فرودگاهی، پارکینگ، تلویزیون آی ‌پی تی‌ وی، اینترنت، صبحانه بوفه، غواصی، بیلیارد، ماساژ پا با ماهی و ... اشاره کرد.

مجموعه آبی هتل داریوش کیش

همان ‌طور که متوجه هستید این هتل دارای امکانات متمایزی می‌باشد که یکی از این امکانات مجموعه آبی هتل می‌باشد، این مجموعه دارای سونا، جکوزی استخر و ... وقعی است.

در واقع باید بگوییم که آب استخر بسیار تمیز و شفاف است و کسانی که دوست دارند که ساعتی را در طول روز به شنا بپردازند می‌توانند در تایم‌های مجزا که به بانوان و آقایان اختصاص داده شده‌ است به این مجموعه مراجعه کنند.

افراد زیادی هستند که از فواید سونا اطلاعات زیادی را در اختیار دارند، بنابراین باید بگوییم که با رفتن به این هتل می‌توانید از سونا و جکوزی آن هم بهره ببرید، در واقع سونا برای رفع گرفتگی عضلات، شل کردن عضلات، پاک ‌سازی سطح پوست از سلول‌های مرده و ... بسیار مفید می‌باشد.

سالن ورزشی هتل

 سالن ورزشی این هتل باعث شده که افراد زیادی که در طول روز به ورزش کردن عادت دارند، علاقه زیادی را برای رفتن به هتل داریوش از خود نشان دهند.

بنابراین لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ورزشی هتل داریوش به ‌عنوان یکی از مجهزترین مکان‌ها در این جزیره معرفی می‌شود که دارای سالن بدن‌ سازی پیشرفته‌ای است و آقایان و بانوان در مکان‌های خاصی می‌توانند از وسیله‌های ورزشی این هتل نهایت استفاده را ببرند.

در واقع کسانی که راهی کیش می‌شوند به فکر راهی برای برگشت خود هم هستند، این افراد می‌توانند هم بلیط چارتر تهران کیش را برای خود تهیه کنند و در مدت‌ زمان کوتاهی خود را به اهواز برسانند.

رستوران‌های هتل داریوش کیش

هر هتلی برای این‌ که امکانات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهد، معمولاً رستورانی را در فضای هتل راه‌اندازی می‌کند تا مهمانان مجبور نشوند برای صرف غذا به مکان‌های دیگری مراجعه کند، در هتل داریوش کیش چندین رستوران مجلل وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذا به یکی از آن‌ها مراجعه کنید.

رستوران پاسارگاد یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های این هتل به شمار می‌رود که در طبقه همکف واقع ‌شده و با رفتن به آن ‌جا می‌توانید نمادهای هخامنشی را مشاهده کنید، در واقع نمای داخلی این رستوران را با توجه به کاخ پارسه طراحی کرده‌اند و دارای سنگ‌ نگاره‌های سه ‌بعدی می‌باشد.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را طبخ خواهند کرد، از دیگر رستوران‌های هتل داریوش کیش می‌توان رستوران آپادانا را نام برد که آن ‌هم در طبقه همکف واقع ‌شده و به‌ عنوان یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های داخلی می‌توان از آن یاد کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هتل داریوش کیش عنوان یکی رو به دریا رو به باغ برای خود اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟