Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پیروزی در برابر ترکمنستان به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید شمسایی پس از برتری 3 بر صفر تیم ملی فوتسال ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: کار برای ما اصلاً سخت نشد و ترکمنستان یک موقعیت هم نداشت. فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود آوردیم و از همه بازیکنان استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیر دروازه هم برای ترکمنستان خوش‌یمن بود، اما به حریف احترام می‌گذاریم.

وی درباره اینکه شاگردانش بر خلاف دیدار روز گذشته (دوشنبه) مقابل مالدیو به زدن گل‌های کم رضایت دادند، تصریح کرد: وقتی نتیجه موردنظرمان را گرفته‌ایم، دیگر خودمان را به آب و آتش نمی‌زنیم و آماده دیدار با قرقیزستان می‌شویم. این سه دیدار، شروع کار ما برای جام ملت‌های آسیاست. ترکمنستان پیشرفت بسیار خوبی نسبت به گذشته داشته و تیمی قابل احترام است.
همچنین حسین طیبی کاپیتان تیم ملی کشورمان که گل اول ایران را به ثمر رساند و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، درباره این مسابقه گفت: عنوان بهترین بازیکن حاصل تلاش همه بازیکنان ایران بود و همه آنها لیاقت داشتند که بهترین بازیکن زمین شوند. ما کار گروهی انجام می‌دهیم و هدفی داریم که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

وی با تمجید از تیم ملی ایران بیان کرد: با احترام به همه تیم‌ها، ما قدرت اول آسیا هستیم و در همه دیدارها با تمام وجود به میدان می‌رویم. مطمئنم که بازی به بازی بهتر می‌شویم. تیم ما خیلی جوان است و بسیاری از بازیکنان ما، اولین یا دومین بازی ملی خود را پشت سر می‌گذاشتند.
کاپیتان تیم ملی ایران در مورد تفاوت ترکمنستان نسبت به مسابقات قبلی خاطرنشان کرد: فوتسال آسیا روز به روز پیشرفت می‌کند و همه تیم‌های قاره پیشرفته‌تر می‌شوند. ایران هم به مسیر خودش ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم