Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@14:41:31 GMT

اینترنت پرسرعت TD-LTE تا 100 مگابیت !!؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۶۶۸

اینترنت پرسرعت TD-LTE تا 100 مگابیت !!؟

اینترنت با سرعت بالا و کیفیت مناسب دغدغه بسیاری از کاربران در ایران و سایر کشورها می باشد. ارتقاء تکنولوژی اینترنت در جهان امروز با سرعتی فوق العاده در حال رشد است به طوری که در بسیاری از کشورها اینترنت نسل 5 یا همان 5G برای مصارف مهمی مانند اینترنت اشیاءIOT هم مورد استفاده قرار گرفته است.

اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت در ایران تا به امروز اینترنت نسل 4 و 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5G را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند که این نسل از اینترنت در ایران به نام LTEشناخته شده است. اینترنت td lte یکی از خدمات ارائه شده توسط اپراتورهای ارائه دهنده بر این بستر می باشد. در حالی که بسیاری از اپراتور های ارائه دهنده اینترنت تمرکز خود را بر روی سرویس adsl گذاشته اند، مبنا تلکام به عنوان یکی از provider ها در ایران، اینترنت td lte را برای علاقه مندان به سرعت بیشتر عرضه کرده است. این سرویس بدون نیاز به خط تلفن ثابت و عدم استفاده از اینترنت مخابرات، فقط با خرید مودم، سیم کارت td و بسته مورد نظر در کمتر از 24 ساعت پس از درخواست خرید قابل استفاده می باشد.

مودم tdlte مبنا تلکام

جهت استفاده از سرویس td lte می بایست مودم و سیم کارت این خدمت را تهیه نمود. این مودم ها با فناوری‌های مختلفی در بازار موجود هستند که فناوری cat4 نسل ابتدایی این تکنولوژی در برخی از مودم های ارائه شده یافت می شوند و برخی از اپراتورها در سرویس های خود به کاربران ارائه می نمایند. مبنا تلکام در سرویس td lte خود، مودم i60 با فناوری cat 6 را به مشتری خود ارائه می نماید.

مزایا اینترنت td lte حجمی در مبنا تلکام

این سرویس با توجه به فرایند سازمانی و برنامه‌ریزی شرکت گسترش ارتباطات مبنا برای کاربران خانگی، شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده است که در آن سرعتی تا 100 مگابیت بر ثانیه با توجه به فاصله bts تا مودم کابران، در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. علاقه مندان به اینترنت پرسرعت می‌توانند بر اساس سرویس های طراحی شده بسته مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

از مزایای دیگر اینترنتtd lte حجمی مبنا تلکام می‌توان به پینگ پایین و پایداری بالا برای کابران بازی‌های آنلاین (گیمرها) اشاره داشت و از سوی دیگر این خدمت تنها معطوف به شهر تهران نبوده و اقصی نقاط کشور قابل عرضه می باشد.

تعرفه های اینترنت tdlte حجمی

تعرفه‌های سرویس حجمی در مبنا تلکام بر اساس تعرفه های کشوری و برنامه‌ریزی سازمانی مبنا تلکام جهت رفاه و نیاز کابران طراحی شده است کاربران اینترنت خانگی که سرعت بیشتر را به ترافیک مصرفی ترجیح می‌دهند، می‌توانند با انتخاب سرویس‌های یکساله بسته حجمی خود را که به صورت ( 400 ، 1000 و 2000 گیگ ) خواهد بود، خریداری و مصرف نمایند.

این در حالیست که کاربران شرکت‌های کوچک و متوسط که حجم و سرعت بالا را مد نظر دارند، با توجه به نیاز شرکت به صورت سالیانه قادر خواهند بود این سرویس را، در بسته ها 2000 ، 5000 و 12000 گیگ با هزینه کمتر که جایگزین مناسب پهنای باند اختصاصی می‌باشد را در اختیار داشته باشند.

در این میان مبنا تلکام برای کاربرانی که پس از اتمام ترافیک مصرفی نیاز به حجم اضافی دارند بسته هایی از 20 تا 200 گیگابایت را در نظر گرفته و کاربران قادر خواهند بود از این بسته ها بدون محدودیت خریداری و استفاده نمایند.

کد خبر 1620722

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مبنا تلکام اینترنت td

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق استان قزوین این بار در آوج اجرا شد. 

وی افزود: اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهید آباد با هدف کاهش بارفیدر و کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این اقدام جهادی افزایش قدرت مانور و جلب رضایتمندی مشترکین نیز محقق می‌شود. 

اینانلو در خصوص مشخصات فنی این اقدام جهادی بیان کرد: این اقدام در محدوده پست ۶۳ کیلو ولت آبگرم با شبکه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: در اجرای این اقدام جهادی ۱۳ اکیپ نظارتی، ۲۱ اکیپ عملیاتی با استفاده از ۵۷ نفر نیروی فنی و ۹ نیروی نظارتی و ۱۲ نیروی پشتیبان همکاری می‌کنند. 

اینانلو بیان کرد: نیرو‌های فنی با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل این اقدام را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست شرکت توزیع نیروی برق این اقدام جهادی در شهر آوج با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود. 

وی از همکاری پلیس راه، اورژانس، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح تشکر کرد. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد