Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین قضایی استان قم از مرکز شبانه روزی نگهداری پسران ۱۲ تا ۱۸ ساله بد سرپرست و بدون سرپرست حضرت قاسم (ع) بازدید و مشکلات آن‌ها را به صورت چهره به چهره بررسی کردند.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام و المسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم، حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم، خانم مقیسه دادیار سرپرستی دادسرای قم با حضور مددکاران مستقر در شعبه و جمعی از مدیران بهزیستی از مرکز شبانه روزی نگهداری پسران ۱۲ تا ۱۸ ساله بد سرپرست و بدون سرپرست حضرت قاسم (ع) بازدید و مشکلات آن‌ها را به صورت چهره به چهره بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت بر عملکرد مرکز، پیگیری مسائل پسران تحت نظر این مرکز، نشست صمیمی و گفت وگوی رودرروی مددجویان با مسئولان قضایی و بیان مشکلات مربوطه، دستور مساعدت‌های قضایی برای برخی مشکلات آنها، اجرای برنامه مناسبتی توسط پسران این مرکز، برپایی نمازجماعت و صرف افطار از برنامه‌های این مراسم بود.

در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مراقبین، مربیان، مددکاران و مسئولین مراکز نگهداری، نظارت و بازرسی بر بخش‌های مختلف مراکز نگهداری انجام و مسائل آن‌ها پیگیری شد و دستورات قضایی مقتضی صادر و نکات و ارشادات لازم ابلاغ شد.

بازدید دوره‌ای، بازرسی مراکز توانبخشی و نگهداری کودکان و سالمندان و محجورین تحت نظارت واحد سرپرستی هر ماه با حضور دادستان قم و دادیار محترم شعبه سرپرستی و واحد مددکاری دادسرا انجام می‌شود و به صورت چهره به چهره و میدانی مشکلات این مراکز از سوی مقام قضایی مورد بررسی و در این خصوص اتخاذ تصمیم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: توسعه اشتغال و توانمندی زندانیان کمک بسزایی به بازاجتماعی شدن آنان می‌کند

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری قم قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قم قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند