Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:20:19 GMT

شبکه سارقان اماکن خصوصی در ارومیه منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۷۲۴

شبکه سارقان اماکن خصوصی در ارومیه منهدم شد

سردار مسعود خرم نیا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سریالی شدن سرقت اماکن خصوصی و خانه باغات در ارومیه و خسارت و تخریب اموال شهروندان که موجب نارضایتی عمومی شده بود، یک تیم مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان تشکیل و مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده کارآگاهان و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، درنهایت موفق شدند ۳ نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی ۳ عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیسی، متهمان به ۶۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

سردار خرم نیا ادامه داد: از سارقان مقادیری اموال مسروقه به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص سه سارق و پنج مالخر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا آذربایجان غربی ایرنا ارومیه پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا آذربایجان غربی ایرنا پلیس راهور ناجا آذربایجان غربی ایرنا ارومیه پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

بیشتر بخوانید: کشف پاتوق فساد و فحشا در پوشش نمازخانه + عکس سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228553 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه