Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه استفاده از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در بین مردم در سراسر دنیا بسیار رایج شده است. نوشیدنی ها، انرژی را دو چندان می کنند و به بدن ما نیرویی برای انجام کارها می بخشند. برخی از افراد به قدری به این نوشیدنی های گرم و سرد علاقه دارند که نمی توانند یک روز از آن ها استفاده نکنند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فروشگاه اینترنتی ام‌ ان‌ زد، یکی از پرطرفدارترین و در عین حال خوشمزه ترین نوشیدنی های گرم که برای فصول سرد سال مناسب است، هات چاکلت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هات چاکلت یا همان شکلات داغ همانطور که از نامش پیداست از شکلات آب شده به وجود آمده است که محبوبیت فراوانی در بین افراد در تمامی سنین دارد. این نوشیدنی را می توان با انواع ادیه جات مقوی مانند هل و دارچین نیز ترکیب کرد و یک نوشیدنی فوق العاده تهیه کرد. هات چاکلت علاوه بر طعم بی نظیری که دارد از خواص شگفت انگیزی هم برخوردار است که برای بهبود عملکرد حافظه و سلامت مغز اهمیت فراوان دارد. امروزه خبر تولید و عرضه پودرهای هات چاکلت با کیفیت پائین و تقلبی در بازار مکرر به گوش می رسد. پودرهای هات چاکلت تقلبی نه تنها ذهنیت مصرف کنندگان را نسبت به محصول شکلات داغ تغییر می‌دهد بلکه ممکن است میزان خرید این محصول را به شدت کاهش دهد. محصولات تقلبی هات چاکلت، طعمی از شکلات داغ را برای مصرف کنندگان تداعی نمی کنند و مشتریان را پس از مصرف نسبت به کالا دلسرد می کنند. علاوه بر توجه به تقلبی نبودن محصولات هات چاکلت برای خرید، باید به تاریخ و تولید و انقضای آن ها نیز توجه داشته باشید تا از محصولات تاریخ مصرف گذشته خریداری و هزینه ای را بابت محصول نامرغوب پرداخت نکنید. هم اکنون این سوال برای شما پیش می آید که به هات چاکلت اصل و با کیفیت را از کجا می توان تهیه کرد؟ فروشگاه اینترنتی ام ان زد یکی از معتبرترین فروشگاه می باشد که می توانید خرید هات چاکلت خود را با اطمینان کامل از این سایت انجام داده و از لذت ببرید. اصلی ترین ویژگی خرید از سایت فروشگاهی ام ان زد کیفیت بالا و اطمینان خاطر در مورد اصل بودن کالا می باشد. انواع پودرهای هات چاکلت آماده از بهترین برندها با کیفیت مطلوب در سایت ام ان زد وجود دارد که تجربه یک خرید اینترنتی امن و مطمئن را برای شما رقم می زند.

هیچ چیز مانند نوشیدن یک هات چاکلت خوشمزه و باکیفیت در یک لیوان زیبا با طراحی خاص و دلخواه خود نیست. ماگ، نامی است که امروزه بسیار به گوش می خورد. ماگ انواع و جنس های مختلفی مانند فلزی، پلاستیکی، سرامیکی و.. دارد که جنس سرامیک آن به دلیل سبک بودن و عدم توانایی عبور حرارت، پرکاربردترین نوع ماگ به حساب می آید. یکی دیگر از انواع ماگ ها، ماگ حرارتی می باشد که بسیار گزینه مناسبی برای هدیه دادن است. ماگ حرارتی به این گونه است که در ابتدا، لیوان ساده به نظر می‌آید اما بعد از اضافه کردن نوشیدنی به لیوان، با تغییر درجه حرارت دیواره ها، طرح چاپ شده بر روی لیوان شروع به ظاهر شدن می کند. شما می توانید ماگی سفارش دهید و تقاضای چاپ طرح دلخواه خود را روی آن داشته باشید، اینگونه شما لیوانی مختص به خود را دارید که در هیچ کجای دیگر شبیه آن را نخواهید یافت. عرضه ماگ های بی کیفیت در بازار به شدت به چشم می خورد. به این صورت که ممکن است ماگی که شما خریداری کرده اید پس از 1 الی 2 بار شستشو ساده و عادی، ظاهر چاپ خود را از دست بدهد. برخی دیگر از ماگ ها از جنس بی کیفیت ساخته شده اند که امکان دارد با تغییر دما، دچار ترک خوردگی و یا حتی شکستگی شوند که برای استفاده بسیار خطرناک هستند. حال اگر قصد خرید لیوان و ماگ با طرح دلخواه و با کیفیت مطلوب را دارید، می توانید از سایت فروشگاهی ام ان زد دیدن نمائید.  ام ان زد یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش لیوان و ماگ با کیفیت فوق العاده می‌باشد که مطمئنا رضایت مشتریان را جلب خواهد کرد و یک خرید آسان، بی دغدغه و قابل اعتمادی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. (نکته: پس از خرید ماگ بهتر است که برای ثابت ماندن چاپ روی دیواره های لیوان، از اسکاج سیمی و ماشین ظرفشویی برای شستشو استفاده نکنید.)

فروشگاه اینترنتی ام‌ ان‌ زد محصولات را با مزایای قابل توجهی به شما ارائه می‌ دهد و تجربه خرید اینترنتی راحت و مطمئنی را برای شما رقم می‌ زند. از جمله مزایا این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ضمانت اصالت کالا
• ارائه محصولات از برندهای معتبر و شناخته شده
• طیف گسترده ای از محصولات که انتخاب را برای شما آسان می کند
• پاسخ گویی به سوالات شما و پشتیبانی تمام وقت

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ام‌ ان‌ زد، شما می‌توانید خرید خود را با اطمینان انجام داده و از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات بهره‌ مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فروشگاه اینترنتی ام‌ ان‌ زد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برای شما نوشیدنی ها هات چاکلت ام ان زد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور

محمد حسین کاویانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۰۷ هزارتن پنبه وارد کشور شد.

به گفته او، با توجه به آنکه ۱۰ تا ۱۵ هزارتن محصول از سال قبل در انبارها باقی مانده است، انتظار می رود که تا شهریور ،قبل از ورود محصول جدید به بازار توسط صنعت نساجی خریداری شود.

کاویانی ادامه داد: قیمت کنونی خرید تضمینی هرکیلو پنبه ۳۵ هزارتومان است، درحالیکه بارها اعلام کرده ایم که قیمت خرید پنبه باید ۳ تا ۳‌.۵ برابرنرخ خرید تضمینی گندم باشد تا برای کشاورزان صرفه اقتصادی داشته باشد، در غیراین صورت به سبب هزینه های بالای کاشت، داشت و برداشت کشاورزان به سمت زراعت دیگر محصولات نظیر چغندر و شالی می روند.

مدیر عامل صندوق پنبه با اشاره به راهکار خودکفایی پنبه افزود: با توجه به آنکه پنبه یکی از محصولات استراتژیک محسوب می شود، از این رو وظیفه دولت است که حمایت های لازم را از زراعت این پنبه انجام دهد به طوریکه همانند کشورهای تولیدکننده پنبه یارانه تخصیص دهد.

به گفته او، براساس برنامه ریزی وزارت جهاد امسال سطح زیرکشت پنبه باید به ۱۱۷ هزارهکتار برسد، درحالیکه برآورد می شود که حداکثر به ۸۵ هزارهکتار برسد.

کاویانی با بیان اینکه سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی است، گفت: بنابر آمار تولید پنبه جوابگوی ۵۰ درصد نیاز صنعت نساجی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس