Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت‌الله محمد فیضی سرابی آورده است: این عالم مبارز و انقلابی ضمن تبلیغ و ترویج معارف دینی و تقدیم فرزند گرانقدر خود در مسیر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، با حضور مؤثر در سنگرهایی همچون دیوان عالی کشور، مجلس خبرگان رهبری و هیات نظارت بر اجرای فرمان امام (ره) خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: درگذشت حضرت آیت‌الله محمد فیضی سرابی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری باعث اندوه و تأثر خاطر شد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: این عالم مبارز و انقلابی که در محضر پرفیض علمای بزرگ حوزه‌های علمیه قم و نجف همچون آیت‌الله سیدابوالحسن انگجی، آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره) پرورش یافت، ضمن تبلیغ و ترویج معارف دینی و تقدیم فرزند گرانقدر خود در مسیر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، با حضور مؤثر در سنگرهایی همچون دیوان عالی کشور، مجلس خبرگان رهبری و هیئت نظارت بر اجرای فرمان امام(ره) خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

رئیس‌جمهور ادامه داد: اینجانب مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و در این ایام با فضیلت از درگاه خداوند سبحان برای وی علّو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، آیت الله فیض سرابی پس از طی یک دوره بیماری در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.آن مرحوم در دوره‌های سوم، چهارم و پنجم عضو این مجلس بود.

آیت الله فیض سرابی از شاگردان حضرت امام (ره) و از اساتید حوزه علمیه قم بود و ریاست شعب مختلف دیوان عالی کشور، عضویت در هیئت نظارت بر اجرای فرمان امام (ره) در استان آذربایجان شرقی، عضویت در هیئت نظارت بر احکام صادره دادگاه‌های انقلاب در سال ۱۳۵۹ و ریاست شعبه حل اختلاف سه نفره دیوان عالی کشور و رئیس شعبه ۸ دادگاه عالی انقلاب در قم را نیز بر عهده داشت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی دیوان عالی کشور سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری مجلس خبرگان رهبری نجف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دیوان عالی کشور آذربایجان شرقی دیوان عالی کشور مجلس خبرگان رهبری نجف مجلس خبرگان رهبری دیوان عالی کشور آذربایجان شرقی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود