Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس علی اصغر مانوسی فر از جمله مردان نیک فوتبال ماست که طی سه دهه اخیر منشاء خدمات ارزنده ای بوده اما شوربختانه این روزها حال و روز خوشی ندارد...
 

رضا میرزاییان، ورزشی نویس سرشناس که از دوستان نزدیک علی اصغر مانوسی فر است، برای این رفیق دوست داشتنی که این روزها در کماست، چند سطری نوشته که با آرزوی سلامتی برای مانوسی فر عزیز این متن را تقدیم شما می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش طرفداری، رضا میرزائیان از اساتید و پیشکسوتان رسانه های ورزشی به مناسبت حال ناخوش علی اصغر مانوسی فر ازخدمتگزاران صدیق فوتبال متنی شیوا به رشته تحریر در آورده است؛

دوست نیک اندیش ماچند روزی است که در کماست و اوضاعش مساعد نیست و به همین سبب، جامعه فوتبال نسبت به این شرایط در پیله نگرانی فرو رفته است. مهندس پنجشنبه شب برای دیدار با دوستان به سالن فوتسال مجموعه کشوری آمد و طبق معمول با چهره متبسم خود به خوش و بش با رفقا پرداخت. دقایقی بعد به ناگاه هوس کرد همانند دوران جوانی به میدان بیاید اما این بار بدون نرمش و آمادگی اولیه، دوید و در جریان بازی دچار افت فشار و اختلال عروقی شد. دوستان بلافاصله مانوسی فر را به بیمارستان رسالت بردند که گویا علاوه بر حمله قلبی، دچار سکته مغزی شد. در بیمارستان قلبش با تلاش کادر پزشکی احیا شد اما حمله مغزی جدی تر از آن بودکه تصور می‌شد. به همین دلیل مهندس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. متاسفانه تا لحظه انتشار خبر، ایشان همچنان در کماست و پلک‌هایش را باز نکرده است.
از درگاه خدای سبحان می خواهیم لباس عافیت بر تن این مرد خوش قلب و تلاشگر کند. مردی که در آیتم دیپلماسی فوتبال و گرفتن کرسی های مهم در فیفا و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا نقش انکار ناپذیری داشت. رئیس سابق کمیته روابط بین‌الملل فدراسيون فوتبال ارتباط تنگاتنگی با مسوولان این دو نهاد فوتبالی داشت و کمک شایان و قابل ستایشی را در  عرصه برون مرزی و دیپلماسی فوتبال انجام داد. منتظریم همای سلامتی بر دوش این مرد خوش قلب بنشیند تا  پنجره های بهار را رو به کوچه خوشبختی باز کنیم.
آمین

رسانه طرفداری نیز برای این چهره دوست داشتنی فوتبال ایران آرزوی سلامتی دارد. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوسی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی