Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@23:28:43 GMT

گزارش زنده / استقلال ۰ - نساجی ۰

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۸۱۳۹

گزارش زنده / استقلال ۰ - نساجی ۰

به گرازش گروه ورزشی ایسکانیوز، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، آبی های پایتخت دوشنبه شب میزبان نساجی مازندران خواهند بود.
شاگردان فرهاد مجیدی با عبور از سد نود ارومیه و پیکان در جمع هشت تیم پایانی قرار گرفتند و در سویی دیگر، نساجی مازندران  با شکست آرمان گهر و گل‌گهر سیرجان به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی تنها تیمی است که آبی های پایتخت در این فصل، موفق به گلزنی در مقابل آنها نشده‌اند.
هر دو رویارویی این دو تیم در لیگ برتر با درخشش کم نظیر علیرضا حقیقی، با تساوی بدون گل به پایان رسید.
حال شاگردان فرهاد مجیدی برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی چاره‌ای جز برد و شکستن طلسم دروازه‌ی حقیقی ندارند.

برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به در مقابل تیم لیگ بکی مس کرمان قرار خواهد گرفت.

 ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، صابر حردانی، مرتضی منصوری، حسین نجفی مرزان، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی بدیع

هومن جعفری کد خبر: 1136291 برچسب‌ها جام حذفی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)