Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود به شدت از تحریم های آمریکا علیه روسیه انتقاد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص گفت: تشدید تحریم ها کمکی به آرام کردن اوضاع نمی کند؛ بلکه تنها مشکلات جدیدی را برای جهان در بحبوحه یک بیماری همه گیر ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص گفت: اعمال محدودیت ها (علیه روسیه) ابزار نادرستی در مقابله با بحران جدید است. پکن از آمریکا می خواهد تا به جاری تلاش برای برجسه سازی بحران در اوکراین، گام های عملی برای ارتقای صلح بردارد.

«ژائو لیجیان» در این باره ادامه داد: ما معتقدیم که اختلافات در اوکراین باید از طریق گفتگو حل و فصل شوند. ما هر دو طرف را تشویق می کنیم تا تسریع در مذاکرات را حفظ کرده و برای رسیدن به نتیجه و صلح تلاش کنند.

کد خبر 5464852

منبع: مهر

کلیدواژه: ژائو لیجیان چین ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین اوکراین فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا عراق پاکستان عربستان سعودی عمران خان لبنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری و استفاده بهینه از مطهری!

به گزارش ''ورزش سه''، حمید مطهری، ارسلان را به عنوان زوج خط حمله در کنار رحمان جعفری مورد استفاده قرار داد تا مهاجم سابق آبی‌ها مقابل باشگاهی که علاقه وافری به آن داشت، خودی نشان دهد.

البته در طول مسابقه، بازی بسته استقلال و شرایط خاص مسابقه مانع از این شد که ارسلان موقعیت خاصی داشته باشد و گلزنی کند. بنابراین بازیکنی که در نیم فصل از استقلال جدا شد و هنوز در تراکتور، خود را پیدا نکرده است، کماکان با شرایط قبلی ادامه داد. اگرچه حضور ارسلان در ترکیب تراکتور یک اتفاق کاملا مثبت برای او است.

نکته مهم صحبت‌های مطهری در خصوص به کار گرفتن ارسلان در نشست خبری پس از بازی بود. مطهری در این خصوص گفت: حضور ارسلان در بازی یک تصمیم تاکتیکی بود.

حمید مطهری برای مقابله با برش  استقلال در ضربات ایستگاهی که بخش مهمی از دلایل موفقیت این تیم در فصل جاری بوده، از ارسلان برای بستن بلاک دفاعی و بلندتر کردن خط اول دفاعی تیمش برای مقابله با سرزن‌های قهار آبی پوش استفاده کرد و کاملا هم موفق بود. پس یک لایک برای مربی سرخ‌های تبریز که امروز نشان داد تاثیر خود را برای بهبود وضعیت دفاعی سرخ‌های تبریز گذاشته است.

دیگر خبرها

  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه