Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، سیما بحوث مدیر اجرایی زنان سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در نشست حفظ صلح و امنیت اوکراین در شورای امنیت سازمان ملل گفت که اکثر کسانی که اوکراین را ترک می کنند، زنان، کودکان و افراد مسن هستند.

وی افزود: زنان سازمان ملل در تلاش‌های بشردوستانه از جمله همکاری با سازمان‌های زنان و تیم‌های حامی پناهندگان برای حمایت از آوارگان اوکراینی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحوث ادامه داد که ماهیت جنسیتی این بحران باید با واکنشی مبتنی بر جنسیت داشته باشد. این واکنش شامل محافظت از زنان و کودکان و رسیدگی به تأثیرات جنگ بر سلامت روان است.

این مقام سازمان ملل خواستار تحقیقات در مورد افزایش گزارش‌های تجاوز جنسی و خشونت جنسی علیه پناهندگان اوکراینی شد تا مسئولان این اقدامات پاسخگو شوند.

او همچنین به افزایش خطر قاچاق انسان در گذرگاه های مرزی اشاره کرد و گفت که زنان جوان و نوجوانان در معرض خطرات خاص هستند.

مدیر اجرایی بخش زنان سازمان ملل از کشورهایی که پناهندگان را می پذیرند خواست تلاش های خود را برای مبارزه با قاچاق و حمایت از پلیس برای کمک به قربانیان خشونت جنسی افزایش دهند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

پوتین سه روز پس از آن،  پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را "عملیات ویژه" خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضعیت داد. جنگ در اوکراین و واکنش‌ها به اقدام روسیه همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد حقوق زنان تحولات اوکراین پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین تازه‌ترین تحولات اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد حقوق زنان تحولات اوکراین سازمان ملل متحد حقوق زنان تحولات اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # عربستان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر