Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم بن سیف السلیطی عصر دوشنبه در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی ایران با بیان ایران یکی از کشورهای مهم و تاثیر گذار در منطقه است، تاکید کرد: موضوع جام‌جهانی تنها مختص به کشور قطر نیست و در نظر است تا از ظرفیت‌های تمام کشورهای منطقه در این خصوص استفاده شود.

وزیر حمل و نقل قطر با بیان اینکه موضوع افزایش مبادلات تجاری با بندر دیر برای دولت قطر بسیار مهم است، بندر امام خمینی را یکی از بنادر مهم منطقه برشمرد و خواستار بازدید مسئولان بندری و دریانوردی قطر از این دو بندر پس از ماه مبارک رمضان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: لازم است برای توسعه همکاری‌های بندری و دریایی با موضوع گردشگری و تجارت دریایی، زمینه‌های مشترک همکاری به ویژه در حوزه‌های آموزشی و کشتیرانی را بیابیم.

وزیر حمل و نقل قطر با بیان اینکه حمل‌ونقل دریایی قطعا آینده دنیا را خواهد ساخت، گفت: یکی از موضوعات مورد علاقه بین دو کشور، سرمایه‌گذاری بندری و دریایی است که امیدواریم در این سفر به راهکارهای اجرایی در این خصوص دست پیدا کنیم.

کد خبر 5464903

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر بنادر ودریانوردی هرمزگان بنادر و دریانوردی بوشهر جزیره کیش ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی آمار کرونا مشهد خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی عسکری روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت،در نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: بندر خرمشهر دارای یک ترمینال مسافری دریایی به نام خلیج فارس با ۶ هزار متر مربع مساحت و ۲ پست اسکله است که روزانه می‌تواند به ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خدمات‌دهی کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه خط دریایی خرمشهر به کویت فعال است گفت: بندر خرمشهر آمادگی کامل برای برقراری خط مسافری دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس را در سریعترین زمان ممکن دارد.

عسکری خاطرنشان کرد: وجود نظام تعرفه‌ای مناسب، جذاب و شفاف برای بازاریابی و ترغیب تردد مسافران از طریق تردد دریا با اعطای تخفیف ۹۰ درصدی در هزینه حقوق و عوارض شناورهای مسافری ایرانی و خارجی از امکانات قابل توجه موجود در بندر خرمشهر است.

خبرنگار؛یوسف منصوری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901065

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد