Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:42:13 GMT

ضرورت جهاد تبیین و برپایی جلسات دشمن شناسی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۸۶۳۷

ضرورت جهاد تبیین و برپایی جلسات دشمن شناسی

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، حجت الاسلام سیداحمد حاتمی، امام جمعه موقت تهران، شامگاه دوشنبه در همایش حامیه المصطفی که به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) با حضور جمعی از مسوولان و بانوان فرهیخته به همت اداره تبلیغات لسلامی شهرستان عصر امروز در سالن ایثار شهرداری منطقه یک فردیس برگزار شد، برلزوم جهاد تبیین در جلسات گسترده  ۲۰ تا ۴۰9۹۹ نفره در  خصوص مسائل سیاسی،  داخلی و خارجی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  در جلسات جهاد تبیین  باید مسائل اعتقادی دین، مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره  بیان شود و نهضت بانوان که به  عبارت دیگر، استفاده از ظرفیت بانوان برای تبلیغ دین و برای دفاع از نظام اسلامی است، مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بنده احساس خطر چندانی نمی کنم و معتقدم مقصد نهایی این انقلاب، ظهور  حضرت بقیه الله الاعظم باشد. اما احساس می شود دشمنان در فضای مجازی کولاک می کنند و تعبیر کولاک یعنی مدام مشغول کارند و  هدف براندازی  نظام را دنباا می کنند. و  به شکل‌های مختلفی  تلاش می‌کنند مشکلات را ضریب داده  و چند برابر نشان دهند.

وی افزود: مشکل گرانی از جمله مشکلاتی است که جای انکار ندارد. مقام معظم رهبری(مد) در سخنانشان به مناسبت سال جدید، گفتند که قصه معیشت، گرانی ها تورم و غیره از قضایای تلخ سال گذشته است. اما دشمنان این مشکلات را چندبرابر نشان می‌دهند. کشورهای همدست و رفیق آمریکا را مرفه نشان می‌دهند  و ناامیدی را در جامعه پمپاژ می‌کنند و می‌گویند تا ابد ایران درست بشو نیست.

حجت الاسلام خاتمی یادآور شد: قبل از انقلاب، هیچکداممان باورمان نمی‌شد که انقلاب پیروز شود، اما خواب و خیال هایمان در مورد پیروزی انقلاب تعبیر شد. آنچه اینجا مهم است نوید آینده روشن در کلام مقام معظم رهبری است که دو مرتبه در سخنانشان  گفتتد که من آینده را به مراتب روشن تر از گذشته می‌دانم.

وی رو به مخاطبان گفت: من همیشه همراه ولایت بوده ام و خواهم بود.  جایی که لازم بوده نقد کردم  و پای نقد هم ایستادم. اما دولتی که اکنون روی کار آمده است و با رئیسش از سال ۵۴  رفاقت دارم و می دانم  که مرد خدمت است. شب و روز نمی شناسد و همه وقتش را صرف خدمت می کند.  من از روز اول در خطبه‌ها گفتم ما به هیچ کس چک سفید امضا نمی دهیم. عملکرد ها را می بینیم.  اگر خوب عمل کردند که جای تقدیر دار  و  اما اگر بد عمل کنند،همانطور که در موضوع فیلم نمایشگاه و اظهارات کذایی موضع گرفتیم، آنها را  نقد می کنیم.

 امام جمعه موقت  تهران تصریح کرد: موضع ما تغییر نکرده و همان موضع ولایت است. این دولت تا کنون دولت مردمی است و باید کمکش کرد نه اینکه مدام ریگی در کفشش قراردهیم تا موفق نشود.

وی افزور: دشمنان می خواهند امیدها را از این دولت هم ناامید کنند  و بگویند از این دولت هم کاری ساخته نیست.  جهاد تبیینی که در این جلسات باید گفته شود این است که در مقابل سم ناامیدی بایستیم و بگوییم ناامیدی و ناامیدسازی کار دشمن است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج جهاد تبیین امام جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای