Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. استقلال در دو بازی گذشته نود ارومیه را در ضربات پنالتی و پیکان را در وقت‌های اضافه شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده این بازی در مرحله نیمه‌نهایی باید مقابل مس کرمان قرار بگیرد.

داور: امیر عرب‌براقی

کمک‌ها: مهدی عالیقدر و حسن انتظاری

کارت زرد: مرتضی منصوری از نساجی

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (75 - آرمان رمضانی)، سید ابوالفضل جلالی (46 - مهدی مهدی‌پور)، زبیر نیک‌نفس (75 - صالح حردانی)، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی (63 - عزیزبک آمانوف)، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، صابر حردانی (86 - متین کریم‌زاده)، مرتضی منصوری، حسین نجفی مرزان (62 - عرفان گل‌محمدی)، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی بدیع (66 - مهرداد عبدی)

سرمربی: سالکت الهامی

لحظات حساس:

دقیقه 2

نساجی از سمت راست دفاع استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال این موقعیت برای آنها حاصلی به همراه نداشت.

دقیقه 5

نفوذ یامگا با خطای مرتضی منصوری نیمه‌تمام ماند و داور اعلام ضربه ایستگاهی کرد. خطا را غفوری زد و حقیقی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 8

توپ‌ربایی امیرحسین حسین‌زاده او را در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار داد که ضربه نهایی وی دقت کافی را نداشت و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17

شوت سبحان خاقانی از پشت محوطه جریمه نساجی از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه 24

ضدحمله نساجی با حرکت صابر حردانی موقعیت خوبی را برای شاگردان الهامی ایجاد کرد که شوت حردانی به تیر دروازه استقلال خورد.

دقیقه 25 

استقلال یک حمله همه جانبه را ترتیب داد که در نهایت این موقعیت با شوت بی‌دقت جعفر سلمانی از دست رفت.

دقیقه 35

نفوذ بازیکنان نساجی از سمت چپ دفاع استقلال کریم اسلامی را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که ضربه وی دقت کافی را نداشت.

دقیقه 43

نفوذ یامگا موجب شد وی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفت، اما او پس از رد شدن از حقیقی نتوانست توپ خوبی را برای سایر هم تیمی‌هایش ارسال کند.

دقیقه 55

ضربه ایستگاهی به سود استقلال را مهدی‌پور به سمت دروازه نساجی زد که توپ در بین راه به حسین‌زاده خورد و تغییر مسیر داد، اما بازهم حقیقی توانست توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 57

حرکت تماشایی حسین‌زاده و فرار وی استقلال را در شرایط خیلی خوبی قرار داد که شوت این بازیکن را حقیقی با پای خود روانه کرنر کرد.

دقیقه 76

نفوذ آمانوف در داخل محوطه جریمه منجر به شوت این بازیکن شد که توپ در اختیار حقیقی قرار گرفت.

دقیقه 78

ارسال خطرناک حردانی به داخل محوطه جریمه نساجی را آمانوف با بی‌دقتی به بالای دروازه حقیقی فرستاد.

دقیقه 80

ضربه سر داسیلوا که با ارسال مهدی‌پور از روی نقطه کرنر انجام شد از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 90+2

شوت تماشایی امیرحسین‌ حسین‌زاده از بیرون محوطه جریمه با واکنش بی‌نقص حقیقی همراه بود و توپ راهی کرنر شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی یک چهارم جام حذفی محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت

در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، به جز دو دیدار بسیار حساس که در تبریز و ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، پنج دیدار دیگر هم برگزار شد.

در نخستین بازی امروز تیم هوادار میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و آبادانی‌ها را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد. در این مسابقه ابتدا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۰ صنعت را پیش انداخت، اما تا قبل از دقیقه ۳۰ دو گل توسط شجاعیان و اسلامی خوردند و بازی را باختند.

صنعت نفت با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و با چسبیدن به قعر جدول، بعید است دیگر بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند. هوادار هم ۲۸ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم، کاملا از انتهای جدول فاصله گرفت.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده تنها داربی هفته بیست‌وپنجم بودند که این دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رودرروی هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.  فرشید باقری هم در دقیقه ۶۰ روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد. گل گهر در رتبه ششم و مس نهم است.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران که توانسته بودند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر کار خود را با کسب پیروزی به پایان برسانند، امروز از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم رفتند که نساجی با دو گل میزبانش را شکست داد تا از منطقه سقوط فرار کند. منصور باقری و امیر اسماعیل زاده گل‌های نساجی را زدند تا این تیم ۲۲ امتیازی شود و به رتبه سیزدهم برسد.

شاگردان سیروس پورموسوی و مهدی تارتار در تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز در دیداری حساس رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. با این نتیجه حالا استقلال خوزستان در رتبه پانزدهم و منطقه سقوط قرار گرفت و بعد از صنعت نفت دیگر مدعی اصلی سقوط است.

در دیگر مسابقه مصاف آلومنیوم و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فولاد در رتبه چهاردهم و آلومینیوم دهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا