Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در نیمه اول دو تیم تنها دو موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند. در دقیقه ۸ توپ‌ربایی امیرحسین حسین‌زاده او را در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار داد که ضربه نهایی وی دقت کافی را نداشت و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در دقیقه ۲۴ هم ضدحمله نساجی با حرکت صابر حردانی موقعیت خوبی را برای شاگردان الهامی ایجاد کرد که شوت حردانی به تیر دروازه استقلال خورد.

اما نیمه دوم شاگردان فرهاد مجیدی چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه نساجی پیش رفتند که موقعیت تک به تک حسین زاده و  ضربه آمانوف از داخل محوطه ۶ قدم با بدشانس آبی ها بیرون رفت. حقیقی در ادامه شوت عالی حسین زاده را هم با یک مهار عالی به بیرون فرستاد  تا مانع باز شدن دروازه اش شود.

در دقایق پایانی اما یک صحنه مشکوک درون محوطه استقلال اتفاق افتاد که داور در وقت تلف شده اعتقادی به پنالتی نداشت. ثانیه هایی قبل از پایان بازی هم صالح حردانی که در نیمه دوم به میدان آمده بود درون ۱۸ قدم با یک حرکت تکنیکی پیشروی کرد اما ضربه او به تیر افقی خورد. کادر فنی استقلال و مجیدی در این صحنه معتقد به گل شدن توپ بودند و  شدت به داور بازی اعتراض کردند. این اتفاق در حالی افتاد که توپ بعد از اصابت به تیر حتی با فاصله از تیر عمودی و خارج از چارچوب به زمین خورده بود.

در نهایت دو تیم بدون به ثمر رساندن گل به استقبال وقت اضافه رفتند. در وقت اضافه هم تلاش بازیکنان نساجی برای بسته نگه داشتن دروازه تیمشان نتیجه داد تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی تمام بازیکنان نساجی پنالتی خود را تبدیل به گل کردند اما آمانوف موفق نشد تا ضربه چهارم استقلال را تبدیل به گل کند تا به این ترتیب اولین جام فصل از دست آبی ها برود. حقیقی در این دیدار ستار نساجی بود که با گرفتن پنالتی بازیکن ازبک شب درخشان خود را کامل کرد.

کد خبر 669247 برچسب‌ها خبر مهم فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!