Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:17:17 GMT

۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۸۸۹۰

۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد پورنقی عصر دو شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند؛ طی این مدت یک بیمار نیز جان باخت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۱۹۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا، اضافه کرد: واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عامل ریشه کنی و مهار بیماری کرونا است؛ بنابراین شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند یا نوبت دز سوم آن‌ها فرا رسیده سریع‌تر نسبت به این امر اقدام کنند.

پورنقی تصریح کرد: مبتلایان به کرونا با علائم شبه سرماخوردگی افزایش داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها گفت: افراد دارای این علائم نسبت به قرنطینه خود اقدام کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

کد خبر 5464984

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی آمار کرونا مشهد خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان انقلاب اسلامی هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • حس خوب حمایت
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند