Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۵ بر ۴ شاگردان الهامی در ضربات پنالتی همراه شد.

هواداران استقلال در وقت‌های اضافه معتقد بودند که علیرضا حقیقی در جریان بازی وقت تلفی می‌کند و همین مساله باعث شد که آن‌ها علیه دروازه‌بان نساجی شعار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌های حاضر استادیوم شعار و تشویق‌های زیادی در جریان بازی سر دادند تا آبی‌ها بتوانند به گل برسند اما دفاع حریف مانع از گلزنی آبی‌ها می‌شد.

در اواسط وقت اضافه اول، رافائل سیلوا با برخورد به بازیکن نساجی دچار مصدومیت شد و این مساله باعث شد تا کادر پزشکی به زمین بیاید و این بازینک را مداوا کند. سیلوا برای ادامه درمان خود از زمین مسابقه خارج شد و پس از لحظاتی به زمین مسابقه بازگشت.

تیم نساجی تا پایان وقت اضافه دوم، مصدوم‌های زیادی داشت و چندین بازیکن به علت برخورد با بازیکنان استقلال نقش زمین می‌شدند و لحظاتی بازی را متوقف کردند.

فرهاد مجیدی در یکی از صحنه‌های بازی، نسبت به یکی از تصمیمات داور اعتراض شدیدی داشت و همین اعتراض باعث شد تا او لحظاتی را با داور مسابقه صحبت کند. استقلالی‌ها همچنین در یکی از صحنه‌های وقت اضافه دوم، معتقد بودند در محوطه جریمه نساجی خطای هند رخ داده است و عارف غلامی خطاب داور اظهار داشت که توپ به دست بازیکن نساجی برخورد کرده است.

لحظاتی بعد، استقلال روی یک ارسال و ضربه سر آرمان رمضانی به گل رسید اما داور اعتقاد داشت روی علیرضا حقیقی خطا شده است. این مساله باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی استقلال شد و هواداران استقلال باز هم علیه داوری شعار دادند.

رضا آذری در دقایق پایانی وقت اضافه دوم به جای روزبه چشمی به مسابقه آمد و همین بازیکن بازوبند کاپیتانی آبی‌ها را به دست گرفت.

وریا غفوری که در جریان نیمه دوم بازی، به جای صالح حردانی از زمین مسابقه خارج شد، در دقایق پایانی وقت اضافه دوم نسبت به یکی از تصمیم‌های داور اعتراض داشت و همین اعتراض او باعث شد تا این بازیکن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کند.

با نزدیک شدن بازی به ضربات حساس پنالتی، هواداران استقلال به شدت علیرضا رضایی را تشویق کردند.

پیش از آغاز ضربات پنالتی، دو تیم نساجی و استقلال حلقه اتحاد ایجاد کردند و آخرین نکات فنی مد نظر مربیان به گوش بازیکنان رسید. فرهاد مجیدی در کنار بیژن طاهری و گابریل پین نظاره‌گر ضربات پنالتی بود.

پس از اینکه یامگا اولین ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد، شور و شوق خاصی در استادیوم آزادی به وجود آمد. دومین پنالتی آبی‌ها توسط ژستد زده شد و این بازیکن پیش از زدن ضربه پنالتی توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد.

آمانوف پنالتی چهارم استقلالی‌ها را نتوانست به گل تبدیل کند و همین مساله باعث شد تا تیم نساجی و هوادارانش غرق در خوشحالی شود. در پایان کریم اسلامی نیز پنالتی پایانی نساجی را به گل تبدیل کرد تا این بازی در نهایت به سود تیم نساجی به پایان برسد و شاگردان ساکت الهامی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کند. هواداران نساجی پس از این گل به شدت به خوشحالی پرداختند و بازیکنان تیم‌شان را تشویق کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال جام حذفی فوتبال نساجی مازندران هواداران استقلال وقت اضافه دوم مساله باعث باعث شد تیم نساجی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند