Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صعود مقتدرانه آژاکس و صعود بنفیکا بالاتر از بارسلونا، اکثر هواداران فوتبال یکی از این دو تیم را شگفتی ساز این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌دانستند اما این ویارئال با اونای امری بود که یکی یکی موانع سخت را از پیش روی خود برداشت و حال باید در آلیانتس آرنا از پیروزی 1-0 خود دفاع کنند

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ فردا میزبان ویارئال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی:

اطلاعات بازی بایرن مونیخ - ویارئال تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 23 فروردین 1401 (12 آپریل 2022) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس آرنا، مونیخ تورنومنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 22-2021 داور: اسلاوکو وینچیک (صربستان) شرح حال تیم‌های بایرن مونیخ - ویارئال شاگردان یولیان ناگلزمان پس از یک برد اقتصادی در بازی که انرژی زیادی صرف نکردند، با تک گل روبرت لواندوفسکی مقابل آگزبورگ به برتری رسیدند و  فردا باید در خانه از ویارئال میزبانی کنند. از فصل 15-2014 و کامبک پر‌گل بایرن مونیخ مقابل پورتو، باواریایی‌ها تا‌کنون نتوانستند پس از واگذار کردن نتیجه در بازی رفت به مرحله بالاتر صعود کنند. برگرداندن نتیجه هر‌چند نزدیک بازی رفت مقابل ویارئال منسجم اونای امری یقینا آزمون بسیار سختی برای یولیان ناگلزمان در اولین فصل حضورش در بایرن خواهد بود. باواریایی‌ها در بازی رفت کاملا مغلوب ویارئال شده بودند و حتی خوش شانس بودند که با نتیجه سنگین‌تری مقابل حریف اسپانیایی خود شکست نخوردند. مطمئنا فردا بایرن مونیخ متفاوت‌تری را نسبت به هفته قبل رو‌به‌رو ویارئال خواهیم دید اما با‌توجه به ضعف دفاعی این تیم و چشم دوختن ویارئال به ضد‌حمله‌ها، بیراه نباشد که از همین حالا یک گل برای شاگردان امری کنار بگذاریم. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا خط حمله بایرن مونیخ باز هم می‌تواند جور خط دفاعی آن‌ها را بکشد یا خیر.
  نمایش درخشان شاگردان امری در دلاسرامیکا مقابل بایرن مونیخ، نوید ظهور شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به طرفداران فوتبال داد. آن‌ها هم درست به مانند آژاکس و لیون در گام اول خود موفق به حذف یوونتوس شدند و حال باید ببینیم آیا می‌توانند گام بعدی را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی پس از فصل 06-2005 بردارند یا خیر. اونای امری پیش از این جدال سخت و نفس گیر، مقابل اتلتیک بیلبائو به 11 نفر اصلی ترکیب خود استراحت داد تا با آمادگی کامل پا به آلیانتس آرنا بگذارند. ویارئال با اونای امری در دو فصل گذشته به خصوص با فتح لیگ اروپا، به خوبی نشان داده که یک تیم تورنومنت است. هر چند نتیجه برتری 1-0 مقابل بایرن مونیخ چندان مطمئن به نظر نمی‌رسد اما زیر دریایی‌ها نشان دادند که به خوبی می‌توانند از ضعف‌های حریف خود بهره ببرند. اخبار بازی بایرن مونیخ - ویارئال اونای امری: نمایش ما در بازی رفت برای موفقیت در مونیخ کافی نخواهد بود یولیان ناگلزمان: الماس تحت فشار شکل می‌گیرد؛ باید ویارئال را برای فرصت‌سوزی‌هایش تنبیه کنیم مانوئل نویر: خوشبختانه 1-0 به ویارئال باختیم و سرنوشت در دست خودمان است  ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و ویارئال / هو‌اسکور

 

 غایبان بازی بایرن مونیخ - ویارئال / هو‌اسکور

 

رویارویی‌های پیشین بایرن مونیخ و ویارئال

 

نکات آماری بازی بایرن مونیخ - ویارئال  بایرن مونیخ در 13 بازی خانگی اخیر در لیگ قهرمانان اروپا، تنها متحمل یک شکست شده است.  روبرت لواندوفسکی با 85 گل در 105 بازی در مقایسه با لیونل مسی (0.8) و کریستیانو رونالدو (0.77) بهترین نسبت گلزنی (0.81) در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را دارد.  شکست بایرن مونیخ مقابل ویارئال در بازی رفت، بیستمین شکست آن‌ها مقابل یک تیم اسپانیایی در رقابت‌های اروپایی بود. این تعداد بیشترین شکست بایرن مونیخ مقابل نماینده‌های یک کشور خاص است. اونای امری برای اولین بار در دوران مربیگری خود به دنبال صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. آخرین باری که یک تیم تحت هدایت امری در مرحله یک چهارم در بازی رفت به پیروزی رسید، پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در فصل 17-2016 بود. پیش بینی نتیجه بازی / هو‌اسکور


بایرن مونیخ 3-1 ویارئال 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس

هواداران باشگاه مادریدی استقبال بی‌نظیری از جدال با بایرن مونیخ کرده‌اند.

طرفداری | خیابان‌های منتهی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو لبریز از هواداران رئال مادرید است.

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ امشب در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم در آلیانتس آرنا برنده نداشت تا سرنوشت دومین تیم صعود کننده به فینال ومبلی در مادرید تعیین شود.

رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی

در آستانه آغاز تقابل حساس دو تیم، هواداران رئال مادرید استقبال بی‌نظیری از این مسابقه سرنوشت‌ساز کرده‌اند و امیدوار به شکست بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند. تصاویری هوایی از اطراف استادیوم سانتیاگو برنابئو منتشر شده که نشان‌دهنده جو وحشتناک مادریدی‌ها در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه محل برگزاری بازی است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ در پی رستگاری در «برنابئو»
  • جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس
  • ال‌کلاسیکوی اروپا؛ پرتکرارترین مسابقه‌ قاره سبز
  • ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ تصنیف اصالت در سمفونی شاهانه
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)