Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی درخصوص پیروزی تیمش برابر استقلال صحبت کرد.

ساکت الهامی بعد از پیروزی مقابل استقلال در یک  چهارم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت:

بازی جاندار و پرفشاری را برگزار کردیم و به دو تیم تبریک می‌گویم و هر دو تیم جانانه بازی کردند و این باخت چیزی از ارزش‌های خوب استقلال کم نمی‌کند. آنها ثابت کردند بهترین تیم ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

هیچ تیمی به اندازه 30 دقیقه آخر بازی به ما فشار نیاورد. ما برای این بازی برنامه ریزی داشتیم و از آنها ممنون هستم. سه بازی با استقلال انجام دادیم که نزدیک 300 دقیقه از استقلال گل نخوردیم. دو بازی هم در ورزشگاه آزادی بود و یکی هم در شهر مشهد برگزار شد. دست هواداران تیم مان را می‌بوسم. عرب براقی داور بازی هم نشان داد که جا پای بزرگان می‌گذارد و می‌تواند یکی از بهترین داوران آسیا باشد و به آنها خسته نباشید می‌گویم. دو بازی سخت دیگر در پیش داریم.

وی افزود:

اول فصل گفته بودم نساجی تیمی قابل احترام خواهد شد که همین هم شد.

الهامی در مورد اینکه نساجی خیلی وقت تلف کرد گفت:

این حرف را در فینال هم زدند کدام بازیکن ما به زمین افتاد و تعویض نشد. اکبر صادقی را تا 12 امروز نداشتیم و زامهران هم نداشتیم و دست‌مان خالی بود. کریم هم دقیقه 105 افتاد که به او گفتم بلند شود و بعد تعویض شد. بازیکنان ما عمدی روی زمین نمی‌افتادند. مالکانه بازی کردیم. بردن استقلال برای ما خیلی خوب بود. 

سرمربی نساجی در مورد اینکه متخصص شکست دادن فرهاد مجیدی است، گفت:

فرهاد عزیز و رفیق من است و بهترین تیم ایران را ساخته است و امیدوارم در دو بازی پیش رو تا فینال داریم موفق شویم تا فصل خوبی را تمام کنیم.

الهامی مازندران تصریح کرد:

به خاطر تماشاگران مان نتوانستم زودتر به نشست خبری بیایم. بازی بسیار سختی مقابل استقلال داشتیم. بازیکنان‌مان را از این مساله آگاه کرده بودیم اما می‌دانستیم اگر در جام حذفی گل نخوریم برنده خواهیم بود. برای استقلال و فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم قهرمان لیگ برتر شوند. در 15 دقیقه اول مسابقه استقلال تحت تاثیر جو ورزشگاه به ما فشار آوردند. بیش از 50 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند و خوشحالم. طرفداران ما از کل شمال و گیلان و مازندران آمده بودند و از دماغ کسی هم خون نیامد. این شور و اشتیاق را در دو سه سال اخیر ندیده بودم و امروز از دیدن این تماشاگران لذت بردم. در پنالتی شانس آوردیم و اتفاقات خوبی برای ما رخ داد. استقلال در 30-40 دقیقه آخر خیلی به ما فشار آورد. یک بازی تاکتیکی بود و آنچه مهم بود این طرفداران مان بودند که با روحیه شاد به شهرهایشان برمی‌گردند.

وی در مورد اینکه سال گذشته نیز با تراکتور استقلال را شکست دادید؛ گفت:

تراکتور هم تیم خوبی بود. در آن بازی هم ما و استقلال خوب بودیم البته قرار است در مورد بازی امشب صحبت کنیم. این ها جذابیت های فوتبال است و شاید استقلال برنده می شد. استقلال موقعیت های گلزنی اش بیشتر از ما بود و باید واقع بین باشیم. مجیدی تیمی ساخته که گل نمی‌خورد. دو تیم در 120 دقیقه نتوانستند بهم گل بزنند. مجیدی رفیق و برادر من است و شاید بازی بعدی هم استقلال ما را ببرد. فوتبال همین است دو سه بار آقا یحیی با پرسپولیس تیم ما را برد.

الهامی در مورد جام جهانی که چند وقت دیگر شروع می شود؛ گفت:

5 یا 6 ماه دیگر می‌رویم جام جهانی خب!  ما تیم ضعیفی نیستیم اگر ضعیف بودیم استقلال را نمی بردیم. هر بازیکنی از تیم ما زمین خورد تعویضش کردیم. چه باید می‌کردیم همان جا دفنش می‌کردیم؟! کی گفتم که تیم ما مالکیت بیشتر داشته است. ما با زمین خوردن و خوابیدن بازی را نبردیم. چندین بازیکن مصدوم داشتیم. سوال شما خطی است.

سرمربی نساجی تاکید کرد:

مگر من گفتم بازیکن استقلال روی بازیکن ما خطا کند و بازیکن ما روی زمین بیفتد بله اگر توپ جایی دیگر زمین باشد و بازیکن ما در منطقه دیگر به زمین بیفتد حرف دیگری است. هر بازیکن ما زمین افتاد کریم اسلامی، صابر حردانی، حامد شیری به خاطر خطا بود و بازی خوب دو تیم را در این وادی نبرید.

سرمربی نساجی در مورد استعفای زودهنگام  و اخراج مربیان گفت:

جایی می‌رسد که شما خسته می‌شوید. من نمی‌گویم کارم خوب بود که در رختکن استعفا دادم استعفا دادن کار خوبی نیست کار من هم خوب نبود. من ناراحت نتیجه نبودم. ناراحت بودم که در بازی استقلال در فینال اتفاقاتی رخ داد و من 6 ماه محروم شدم. اگر در بازی با پرسپولیس گل می‌زدیم بازی تساوی 2 بر 2 می رسید. در بازی با فولاد هم با یک کرنر بی مورد گل خوردیم به همین دلیل استعفا کردم و تا بروم خانه بنشینم زیرا نمی توانستم فشار دیگر را تحمل کنم. من خودم را می‌گویم بخاطر فشارها باید تحمل کنم و نمی‌توانم روی سینه داور بروم و از ما گذشته است. ثبات باید داشته باشیم. داوران ما خوب هستند الان بحث بر روی کمک داوران هستند. فوتبال ما به ثبات رسیده و فوتبال ما با کیفیت شده و با اختلاف بهترین تیم و بهترین لیگ آسیا را داریم. شب گذشته فولاد باید برنده می شد و سپاهان هم لایق باخت نبود.

وی در مورد امکانات سخت افزاری لیگ گفت:

از نظر سخت افزاری هم داریم خوب می شویم و مدیران تلاش خود را می‌کنند. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین تیم بازیکن ما تیم ما دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برتری دیرهنگام تیمش مقابل ذوب‌آهن تمجید ویژه‌ای از آبی‌پوشان داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا یک گلایه کنم. یک لیوان آب اینجا نیست بخوریم. این همه راه تا نشست خبری می‌آییم و سازمان لیگ می‌گوید باید به نشست خبری بیاییم. حداقل احترام بگذارید یک لیوان آب اینجا قرار بدهید. جای ما که درست نیست؛ حداقل وقتی این همه پله بالا می‌آییم، به مربیان احترام بگذارید.

می‌دانستیم یک غفلت می‌تواند دردسرساز شود
وی در مورد دیدار با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. ذوب‌آهن در انتقال به حمله تیم خوبی است و می‌دانستیم یک غفلت می‌تواند دردسرساز شود. روی توپی کاملاً ساده، بی‌تمرکز بودیم و گل خوردیم که همین گل، بازی را برای ما سخت کرد.

سرو سوپ گاندو با دستورپخت خارجی برای ماندن در صدر + فیلم

باید یک گل در نیمه اول می‌زدیم که این اتفاق نیفتاد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: توانستیم شکل تیم را زود درست کنیم و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. باید یک گل در نیمه اول می‌زدیم که این اتفاق نیفتاد. با شروع نیمه دوم تلاش کردیم نظم تیمی داشته باشیم تا خط دفاعی بتواند کار خودش را انجام بدهد. موقعیت‌ها، ضربات ایستگاهی و کرنرهای زیادی داشتیم و خدا را شکر سه گل زدیم که یکی از آنها هَند بود. کوپال ناظمی به صحنه نزدیک بود و به نظرم خطای هَند رخ داد.

بازیکنانم دل بزرگی دارند و کار بزرگی کردند
نکونام تعویض‌های خودش را سرشار از ریسک توصیف کرد و گفت: می‌خواستیم هجومی‌تر بازی کنیم که خدا را شکر به بازی بازگشتیم و سه امتیازی ارزشمند گرفتیم. از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ‌تمام گذاشتند. خدا را شکر که پاسخ محبت آنها را دادیم و امیدوارم این برد مبارک‌شان باشد. هواداران از راه‌های دوری آمده‌اند و آنها را به جلسه تیم بردم تا بازیکنان بدانند چه مسئولیت سنگینی دارند. این برد را به بازیکنان بزرگم تقدیم می‌کنم که دل بزرگی دارند و کار بزرگی کردند.

قضاوت داور بی‌نقص بود
وی با تمجید از قضاوت کوپال ناظمی بیان کرد: همیشه بعد از مسابقه درباره داوری صحبت کرده‌ام و پس از آن، همه چیز برای من تمام شده است. ناظمی برای من سه اشتباه تأثیرگذار داشت، اما قبل از مسابقه هم گفتم داور خوبی است و در این مسابقه بی‌نقص بود. بازی به‌سرعت بین دو زمین منتقل می‌شد و ناظمی با دوندگی خود توانست آن را کنترل کند.

خودمان را با خودمان مقایسه می‌کنیم نه دیگران
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برتری پرسپولیس در عملکرد شاگردانش تأثیرگذار بود یا خیر، عنوان کرد: قبل از بازی تمرکزمان فقط روی کار خودمان است. شما نفرات تیم‌های رقیب را کنار بازیکنان ما بگذارید و بعد همدیگر را مقایسه می‌کنیم. ما خودمان را با خودمان مقایسه می‌کنیم.

بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
نکونام عملکرد بازیکنان استقلال را ستود و اظهار داشت: تاکنون بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم. برخی بازیکنان استقلال بعد از بازی جان نداشتند که از زمین بلند شوند. وقتی ایمان سلیمی مصدوم شد، صالح حردانی را دفاع وسط گذاشتم. نگاه من همیشه مثبت است و روی چهار بازی باقیمانده تمرکز می‌کنیم. دیدار بعدی سخت‌تر است.

به‌خاطر استقلال حرص می‌خوردم
وی در مورد کمک بازیکنان خارجی استقلال به صدرنشینی آبی‌ها خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تیمی قوی و در شأن استقلال و هواداران داشته باشیم. دیدید محمد حسین اسلامی (بازیکن ذوب‌آهن) چه فوتبالی بازی کرد. این نفرات را رصد کردم و می‌دانم به دردمان می‌خورند. بازیکنان کلیدی مانند مهدی‌پور و یامگا را تا پایان فصل در اختیار ندارم. سیلوا با ما تمرین کرد، اما از بین او و سهرابیان باید یکی را می‌آوردم تا هر دو را از دست ندهیم. به‌خاطر استقلال حرص می‌خوردم و می‌خورم.

سرمربی استقلال در واکنش به سؤال خبرنگاری که از رسانه او دلِ خوشی نداشت، پاسخ داد: دوست ندارم جواب شما را بدهم. بعداً در جاهای قانونی صحبت می‌کنیم.

اظهارنظر نکونام در مورد درگیری حامدی‌فر
نکونام درباره درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی تصریح کرد: صحنه را ندیدم و هنگامی که دیدم وسط زمین شلوغ شد، درباره ماجرا پرسیدم. به من گفتند حرکاتی صورت می‌گرفت که بازیکن ما، بازیکن حریف را از پشت هُل داد و هیچ چیز دیگری نبوده است.

فعلاً تمرکز ما روی بازی بعدی با فولاد است نه دیدار با پیکان
وی در مورد احتمال برگزاری دیدار هفته سی‌ام استقلال مقابل پیکان در شهر قزوین گفت: خداوند همایون شاهرخی را حفظ کند که می‌گفت چو فردا رسد فکر فردا کنیم. فعلاً تمرکز ما روی بازی بعدی با فولاد در تهران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس