Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:31:39 GMT

یوفا دستیار مورینیو و سرمربی حریف رم را محروم کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۹۱۹۲

یوفا دستیار مورینیو و سرمربی حریف رم را محروم کرد

اتحادیه فوتبال اروپا مربی تیم فوتبال رم و سرمربی حریف آن در لیگ کنفرانس اروپا را به خاطر رفتار ناشایست‌شان مجازات کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از محرومیت موقت نونو سانتوس مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال رم و کیتیل کنوتسن سرمربی تیم فوتبال بودوگلیمت نروژ و ادامه تحقیقات درباره درگیری هفته گذشته آنها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بازی رفت تیم‌های بودوگلیمت و رم که پنجشنبه هفته گذشته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا در نروژ برگزار و با پیروزی 2 بر یک تیم میزبان همراه شد، سانتوس و کنوتسن در تونل رختکن‌ها با یکدیگر درگیر شدند که طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شد و پای پلیس به میان آمد.

پس از آن اتفاق هر یک از طرفین دیگری را به آغاز تنش و درگیری متهم کرده و مدعی شدند که تنها از خودشان دفاع کرده‌اند.

کمیته اخلاق و انضباطی یوفا هنوز به این نتیجه نرسیده است که ادعای کدامیک از طرفین صحت دارد اما ترجیح داده تا زمان مشخص شدن تحقیقاتش درباره این حادثه هر دو نفر را از همراهی تیم‌های‌شان محروم کند. مشخص نیست که آیا تا روز پنجشنبه که بازی برگشت دو تیم در رم برگزار خواهد شد محرومیت این دو مربی برطرف خواهد شد یا نه که اگر این اتفاق رخ ندهد بدون شک میمهمان نروژی بیشتر متضرر خواهد شد.

شکایت نروژی‌ها از دستیار مورینیو به یوفا

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ کنفرانس اروپا رم ژوزه مورینیو اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ کنفرانس اروپا رم ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است

یکی از منابع دیپلماتیک اعلام کرد، مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است.

به گزارش ایسنا، پس از ماه‌ها رایزنی، اتحادیه اروپا اوایل سال جاری میلادی برای تصویب کمک‌های «غیر کشنده» از «موسسه صلح اروپایی» خود که یک صندوق ویژه‌ برای تقویت ظرفیت دفاعی شرکای اتحادیه اروپاست، اقدام کرد.

به نقل از پایگاه خبری azatutyun، پیش‌نویس این طرح مربوط به اواسط آوریل سال جاری میلادی درخواست مبلغ ۱۱ میلیون دلار را برای ارائه به ارتش ارمنستان در دو سال و نیم آتی دارد. این مبلغ قرار بود با هدف برپایی یک بیمارستان صحرایی و دیگر تاسیسات لجستیکی برای یکی از واحدهای نظامی در نظر گرفته شود. اختصاص این مبلغ نیازمند تایید و حمایت تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

یکی از منابع اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت، مجارستان هفته‌هاست که این تصمیم را وتو کرده و خواستار تخصیص کمک‌های مشابه به جمهوری آذربایجان شده است. سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا به امید غلبه بر این بن بست، در حال بررسی خواسته‌های بوداپست هستند.

اوایل آوریل سال جاری میلادی، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان به قدرت‌های غربی بابت مسلح کردن ایروان هشدار داده بود.

علی‌اف مدت‌هاست که با ویکتور اوربان،‌ نخست وزیر مجارستان روابط گرمی دارد.

مجارستان برخلاف دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از باکو در قضیه درگیری قره باغ دفاع کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!