Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:07:31 GMT

قائمشهری‌ها صعود نساجی به نیمه‌نهایی جام حذفی را جشن گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۹۲۱۱

قائمشهری‌ها صعود نساجی به نیمه‌نهایی جام حذفی را جشن گرفتند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایرنا، برد ارزشمند تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال تهران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پس از چهار سال یک بار دیگر خیابان‌های قائمشهر را با حال و هوای جشن فوتبالی پیوند زد.

شهروندان قائمشهر که ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ با صعود نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال کشور پس از سال‌ها جشن بزرگ و همگانی را در خیابان‌های شهر خود برگزار کرده بودند، امشب نیز با صعود نساجی به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور به خیابان‌ها رفتند و موفقیت تیم محبوب و قدیمی مازندران را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا همه خیابان‌های قائمشهر در نیمه شب دوشنبه ۲۲ فروردین به سمت میدان مرکزی شهر محل تردد و حضور شهروندان این شهر است که کسب موفقیت تیم شهرشان را جشن گرفته‌اند.

قائمشهری‌ها با در دست داشتن پرچم‌های نساجی و به صدا در آوردن بوق خودروها در سراسر شهر یک بار دیگر حال و هوای ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ را در این شهر زنده کردند.

روز دوشنبه حدود سه هزار نفر از شهروندان قائمشهر برای تماشای مسابقه استقلال و نساجی عازم تهران شدند و پس از ماه‌ها دوری از سکوی هواداری، در این مسابقه به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند. شهرداری قائمشهر نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس را برای اعزام هواداران قائمشهر اختصاص داده بود.

اهمیت مسابقه استقلال و نساجی برای فوتبال‌دوستان مازندرانی سید محمود حسین‌پور استاندار مازندران را نیز به ورزشگاه آزادی کشاند و او تا انتهای مسابقه تماشاگر ویژه این مسابقه بود.

تیم فوتبال نساجی مازندران شامگاه دوشنبه در آخرین مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف استقلال تهران رفت و پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ – ۴ حریف قدرتمند و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این جام را شکست دهد.

صعود نساجی به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بهترین نتیجه این تیم در جام حذفی فوتبال کشور است که تا کنون رقم خورد. این تیم ۲۸ مهر سال ۱۳۹۶ نیز در مرحله یک‌هشتم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران رفته بود که آن دیدار را با نتیجه ۲ – ۱ به آبی‌پوشان پایتخت واگذار کرد.

نساجی در فصل جاری دو بار دیگر نیز به مصاف استقلال تهران رفته بود که هر دو بار تقابل دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافته بود.

این تیم مازندرانی ۲۷ فروردین باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف مس کرمان برود و در صورت برد می‌تواند دومین تیم از مازندران باشد که به فینال جام حذفی صعود می‌کند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال قائم شهر جام حذفی فوتبال کشور نساجی مازندران نهایی جام حذفی استقلال تهران نیمه نهایی صعود نساجی خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس ورزشگاه آزادی: شرایط برای حضور زنان مهیا است/ طبقه دوم ورزشگاه از حالت پلمب خارج شد روز تلخ بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟

دیگر خبرها

  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد