Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین پرسپولیس با مقایسه شرایط کنونی این تیم با دوران سرمربیگری علی پروین گفت: ما هم ۵ بار قهرمان ایران شدیم ولی در نهایت با «هو شدن» از تیم رفتیم. - اخبار ورزشی -

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار داشت: دلیل نمی‌شود که اگر پرسپولیس 5 دوره قهرمان شده حتماً امسال هم باید قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان شدن یک تیم به عوامل زیادی مربوط است که باید فراهم باشد. برای اینکه متوجه شویم چرا امسال پرسپولیس از قهرمانی دور شده، باید از کادر فنی و مدیریت باشگاه توضیح بخواهیم که چه اتفاقی رخ داده است.

وی اضافه کرد: ما داخل باشگاه نیستم که دقیق بدانیم چه اتفاقاتی رخ داده و چه مشکلاتی وجود داشته ولی می‌دانم این بلایی که الان سر تیم آمده دقیقاً سر من و علی پروین هم آمد و تاریخ تکرار شد. ما نیز از سال 77 تا 82 پنج بار قهرمان لیگ شدیم و در جام حذفی هم مقام آوردیم و سوم آسیا شدیم ولی در نهایت با «هو شدن» از پرسپولیس رفتیم. آن زمان تغییر مدیریت منجر به این اتفاق شد و الان نیز تقریباً همین اتفاق رخ داده است. عابدینی آن زمان مدیرعامل باشگاه بود و بازیکنان زیادی را مثل علی دایی و کریم باقری به اروپا فرستاد ولی تغییر مدیریت منجر به افت تیم شد. اکنون نیز یکی باید پاسخ دهد که چرا در فاصله فروردین تا اسفند 1400 پرسپولیس پنج مدیرعامل عوض کرده است؟

مربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در بازی با آلومینیوم عنوان کرد: این مسابقه ضعیف‌ترین بازی تاریخ پرسپولیس بود. تیم در این بازی اصلاً دفاع نداشت. دفاع از زمانی توپ از دست می‌‌رود شروع می‌شود ولی این اتفاق در پرسپولیس رخ نداد. نه هافبک‌ها درست پاس می‌دادند و نه مهاجمان انگیزه لازم برای گلزنی داشتند. تیم حریف اما انگیزه بالایی داشت و با قدرت کار کرد. آلومینیوم با این روند به گربه سیاه پرسپولیس تبدیل شده است.

ابراهیمی درباره دلایل افت پرسپولیس در این فصل گفت: بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند و دست گل‌محمدی خالی بود. مثل این است که به اسکوچیچ گفته شود باید تیم ملی را قهرمان جام جهانی کند. ساختار باشگاهداری ما در ایران و مخصوصاً پرسپولیس و استقلال ایرادهای اساسی دارد و عدم ثبات مدیریت و دخالت‌های دولتی اجازه تداوم رشد را به باشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه از باشگاهی که 200 میلیارد تومان بدهی دارد و مدیرعاملش دو ما یک بار عوض می‌شود نمی‌توان انتظار بیشتری داشت، یادآور شد: با این وضعیت و این بازیکنان رتبه دوم لیگ هم شاهکار است. درد پرسپولیس، درد مدیریت فوتبال در کشور است.

گرفتاری پرسپولیس در باتلاقی خودساخته/ با خریدهای بی‌کیفیت این روزها پیش‌بینی می‌شدحلالی: مشکلات فنی پرسپولیس دیده نشوند، حالا حالاها به جام نخواهد رسید/ اتحاد در تیم کم شده استگل‌محمدی: نتیجه‌ای ناامیدکننده گرفتیم/ این روزهای سخت برای ما قابل پیش‌بینی بود/ پرسپولیس هر سال که جام نبرده است!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی