Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در سال جدید اولویت ورزش همدان بازی‌های آسیایی است گفت: در ۲۰ روز ابتدایی فروردین ماه شش ورزشکار همدانی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند. - اخبار استانها -

حمید سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی و پارآسیایی به میزبانی هانگژو چین برگزار می‌شود اظهار داشت: این مسابقات در شهریور و مهر ماه امسال برگزار و تمرکز ورزش استان همدان در سال 1401 موفقیت ورزشکاران همدانی در این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه ورزشکارانی که در این مسابقات بخت حضور دارند در سال‌های گذشته شناسایی شدند و مورد حمایت دستگاه ورزش قرار گرفتند گفت: ماه‌های ابتدایی سال جدید ماه‌های سرنوشت‌سازی برای این ورزشکاران است و از این رو مورد حمایت ویژه دستگاه ورزش استان قرار دارند.

سیفی با اشاره به اینکه در همین 20 روز ابتدایی سال جدید شش ورزشکار همدانی به اردوهای آمادگی تیم‌های ملی برای حضور در این مسابقات دعوت شدند تصریح کرد: در رشته سنگ‌نوردی راحیل رمضانی، نگار ورشوچی در بخش آقایان و متین بیات و امیرحسین کرمی در بخش آقایان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی سنگنوردی ( رشته کمباین) از 26 فروردین در تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: دو ورزشکار به نام‌های علی نجیمی و مهرداد مرادی نیز به اردوی آمادگی تیم ملی دو و مییدانی نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در بازی‌های پارآسیایی دعوت شدند که از 17 فروردین برپا شده است.

وزیر ورزش: با سفر به 50درصد استان‌های کشور از مشکلات آنها مطلع شدم/ این وزارتخانه می‌تواند موتور محرّک امید و پویایی جامعه باشدمخالفت WOA با حذف ورزشکاران روسیه از مسابقات جهانی

وی با بیان اینکه تا آغاز بازی‌های آسیایی در رشته‌های مختلفی دعوت از ورزشکاران همدانی به تیم‌های ملی ادامه دارد گفت: سعی می‌کنیم با حمایت‌های معنوی و مادی از ورزشکاران استان در این اردوها، آنها را در آمادگی روحی و روانی قرار دهیم تا تعداد ورزشکاران استان که در این مسابقات کسب سهمیه می‌کنند افزایش یابد.

انتهای پیام/ن/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های آسیایی استان همدان دعوت شدند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران در حال برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان است. در جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود. قطعاً اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. قطعاً پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه‌را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیل‌گر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیلرانی و موتور سواری را در استان گسترش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبوده ولی همه عزیزانی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک صدا و یک دل بایستیم تا ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوشایند تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سید مرتضی حسینی آذر خوارانی و ۱۵ رأی ماخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند