Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تربیت مدرس شرایط برگزاری حضوری کلاس‌های این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در شیوه نامه دانشگاه تربیت مدرس آمده است که با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مصوبه جلسه رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور، مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس و مصوبه شورای این دانشگاه، حضوری‌شدن فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی این دانشگاه تربیت مدرس به شرح زیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری تمامی کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی و دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌صورت حضوری در حال انجام است.

دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تا تاریخ ۳۰ فروردین جهت آماده‌سازی شرایط خود (از جمله تعیین خوابگاه یا تأمین محل مناسب برای سکونت در محل تحصیل و ...) فرصت دارند و دانشکده‌های این دانشگاه نیز جهت فراهم و آماده کردن کلاس‌های درس و برنامه‌ریزی لازم جهت آموزش حضوری در تمامی مقاطع تحصیلی تا این بازه زمانی فرصت دارند.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، کلیه کلاس‌های نظری تمامی مقاطع تحصیلی از تاریخ ۳۰ فروردین سال جاری با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

همچنین، امتحانات پایان نیمسال تحصیلی کلیه مقاطع این دانشگاه با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرده که با توجه به شرایط خاص کرونایی و به منظور تسهیل در امور آموزشی، در صورت درخواست دانشجو و موافقت گروه‌، دانشکده و آموزش دانشگاه، حذف یک یا دو درس به شرط رعایت حداقل واحدهای باقی مانده و یا اخذ مهمانی به‌صورت تک درس یا نیمسال مجاز است.

با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرط حضور دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در کلاس‌ها، تزریق حداقل دو نوبت واکسن کرونا و شرط سکونت در خوابگاه‌ها، تزریق سه نوبت واکسن و وجود ظرفیت خوابگاهی است (‌ارائه تصویر کارت الکترونیکی تزریق همه دوزهای واکسن در بدو ورود به دانشگاه الزامی است). دانشجویانی که به هر دلیلی امکان ارائه کارت واکسیناسیون نوبت سوم را ندارند، باید نتیجه آزمایش منفی کرونای خود را که از ۱۴ تا ۳۰ فروردین انجام داده‌اند، ارائه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه تربیت مدرس ، کرونا در ایران ، بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه‌ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس کرونا در ایران بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها ستاد ملی مبارزه با کرونا دانشگاه تربیت مدرس کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اوایل انقلاب بسیاری از مشاغل مهم در اختیار معلمان بود
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر