Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:56:22 GMT

خدمت رسانی جهادگران شیرازی به ۱۰۰۰ نفر در داراب

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۹۴۸۳

خدمت رسانی جهادگران شیرازی به ۱۰۰۰ نفر در داراب

ایسنا/فارس هزار نفر از ساکنان فدامی شهرستان داراب از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در اردوی جهادی سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره مند شدند.

مسئول برگزاری اردوی جهادی گروه سلامت شهید بیاضی‌زاده شامگاه دوشنبه ۲۲ فروردین به خبرنگاران گفت: به همت جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به اهالی منطقه فدامی شهرستان داراب خدمات مختلف درمانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ارائه شد.

حسین ناطقی ادامه داد: این اردوی جهادی در ۷ فروردین ماه امسال انجام و از ۸ فروردین به مدت ۳ روز برنامه‌های خدمات رسانی اجرا شد.

او با اشاره به اینکه به ۱۰۰۰ نفر از ساکنان فدامی و روستاهای اطراف خدمات رسانی درمانی انجام شده، بیان کرد: از مهمترین خدمات در حوزه بهداشت و درمان می توان به تریاژ و غربالگری، ویزیت متخصص، دندانپزشکی، آزمایشگاه، ختنه، فیزیوتراپی، مامایی، نوار قلب و ... اشاره کرد که با حضور پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی، قلب و عروق، فیزوتراپیست و... انجام شد.

این جهادگر گروه شهید سعید بیاضی‌زاده با اشاره به اینکه ارزش خدمات درمانی ارائه شده با تعرفه دولتی و قیمت پایین چیزی حدود ۴۴۲ میلیون تومان است، افزود: البته یکی از فعالیت‌های ویژه مربوط به دندانپزشکی بود که شامل ویزیت ۲۹۰ نفر، جراحی ۵۰۰ دندان و عصب کشی و  ترمیم ۸۰ دندان و همچنین توزیع بسته‌های بهداشتی دهان و دندان بود.

او در رابطه با برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اجرا شده نیز گفت: فعالیت‌های فرهنگی بیشتر ویژه کودکان و نوجوانان منطقه فدامی بود که آموزش مهارت‌های اجتماعی، آموزش مفاهیم اعتقادی، سرود همگانی، مسابقات ورزشی از جمله این فعالیت‌ها بود. از مهمترین برنامه‌های عمومی نیز برگزاری یادواره شهدا و اکران فیلم «موقعیت مهدی» بود.

ناطقی برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی این اردوی جهادی را شامل؛ مشاوره تحصیلی و کنکور، مشاوره انگیزشی، کلاس‌های مشاوره‌ گروهی و فردی ویژه والدین با موضوع خانواده(روش‌های همسرداری و فرزند پروری، طلاق، تعارضات خانوادگی، ازدواج، روابط پیش ازدواج و...)، کلاس‌های آموزش پزشکی، بهداشت شخصی، بهداشت دهان و دندان، مشاوره تغذیه و... ویژه تمام سنین را عنوان کرد.

این دانشجوی پزشکی ضمن تقدیر از کادر ۵۵ نفره این اردوی جهادی و اهالی و مسئولین منطقه فدامی بابت مهمان نوازی گرم‌شان، توفیق خدمت رسانی و انجام وظیفه در این ایام تعطیلات عید نوروز را از برکات الهی خواند.

او با تأکید بر نقش بسزای اردوهای جهادی در تربیت و تقویت بعد فرهنگی و آموزشی دانشجویان و کادر و همچنین تأثیر ویژه‌ در پیشگیری و درمان مردم عزیز مناطق کم برخوردار، از مسئولین خواست تا زمینه‌های برگزاری اردوهای جهادی بیشتر و با کیفیت بهتر را فراهم کنند و موانع و سنگ اندازی‌های فراوان برخی افراد را از راه دانشجویان برطرف کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فیلم موقعیت مهدی جهادگران اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین