Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@16:04:21 GMT

خرید تضمینی گندم سال گذشته گندمکاران به نرخ جدید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۹۵۲۴

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: گندم‌های تولید شده سال گذشته که هنوز در انبار‌های کشاورزان استان موجود است، نهایتا تا ۱۵ اردیبهشت ماه با قیمت خرید تضمینی سال جاری خریداری می‌شود.

به گزارش بازارنیوز، حمیدرضا نوری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: گندمهای تولید و انبار شده توسط کشاورزان از سال گذشته با قیمت خرید تضمینی سال جاری به مبلغ ۱۰۵ هزار ریال خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوری در ادامه این خبر اضافه کرد: گندمهای تولید شده سال گذشته که هنوز در انبارهای کشاورزان استان موجود است، نهایتا تا ۱۵ اردیبهشت ماه با قیمت خرید تضمینی سال جاری خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: از امروز عملیات خرید گندم در این بخش در سطح خراسان رضوی آغاز شده است و سیلوهای دولتی در شهرستان‌های گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، سبزوار، قوچان، فیروزه و سیلوی گندم شهید گل محمدی نقشه در مشهد آماده دریافت محصولات انبار شده از سال گذشته کشاورزان هستند.

وی همچنین ابراز کرد: قیمت خرید تضمینی این محصولات مطابق نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شده در سال جاری ۱۰۵ هزار ریال است که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به این قیمت افزوده خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در ادامه این خبر یادآور شد: مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی در سال جاری یک درصد افت مفید و چهار درصد افت غیر مفید است.

نوری خاطرنشان کرد: در خصوص شرایط و الزامات این عملیات در سطح خراسان رضوی، نیز علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی، ارائه معرفی نامه از این سازمان در هر شهرستان الزامی است.





/موج

برچسب ها: گندم ، کشاورزی ، بازرگانی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000R8p

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گندم کشاورزی بازرگانی قیمت خرید تضمینی سال گذشته سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد

شما شهروندان عزیز در مورد اصلاح قیمت خرید گندم، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

سلام و عرض خسته نباشید به خبرنگاران خوب کشورم؛
 لطفا پیگیر قیمت گندم باشید ۱۷۵۰۰ تومان خیلی برای کشاورزان پایین است امیدوارم با پیگیری شما عزيزان انشاالله به ثمر بشیند.

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اصلاح قیمت خرید گندم، در لینک زیر مشاهده کنید.

کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم

با توجه به اهمیت خودکفایی گندم به عنوان مهم‌ترین محصول استراتژیک در تامین امنیت غذایی انتظار می‌رود که هرچه سریع‌تر قیمت خرید این محصول اعلام شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان