Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: طرح جامع باغ‌شهر نطنز به‌شیوه نوین بازنگری می‌شود. - اخبار استانها -

حامد موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، با بیان اینکه طرح جامع باغ‌شهر نطنز به‌‌عنوان پایلوت کشوری درحال بازنگری به‌شیوه نوین است اظهار داشت: در راستای تحقق این موضوع، مشاور گرفته و انعقاد قرارداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "در زمان حاضر مشاور طرح در حال بررسی شرایط و بازدید میدانی از شهر است" افزود: با توجه به حجم پرونده‌های مطروحه در کمیسیون ماده پنج می‌طلبد نسبت ‌به تهیه طرح، اقدام عامل صورت پذیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز ابراز داشت: برای تهیه طرح تفصیلی دو شهر بادرود و خالدآباد از توابع شهرستان نطنز نیز با مشاور انعقاد قرارداد شده، مقدمات فراهم، نقشه پایه تهیه شده و در حال بررسی است.

 وی ضمن اشاره به اقدامات صورت‌گرفته ذیل کمیسیون ماده پنج ویژه شهرستان کاشان تأکید کرد: در سال 1400 دو جلسه کمیسیون ماده پنج برای شهرستان نطنز تشکیل و تعداد 22 پرونده در آن تعیین تکلیف شد.

موحدی درباره اقدامات به‌عمل‌آمده جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان داشت: بیش از سه‌هزار و 300 نفر برای طرح‌های ملی مسکن از جمله اقدام ملی و نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز اقدام به ثبت‌نام کردند که پالایش و استعلام فرم (ج) تمامی متقاضیان انجام پذیرفته است.

وی گفت: در شهرهای بادرود و خالدآباد زمین مورد نیاز تأمین شده و برای واگذاری به افراد واجد شرایط به‌صورت گروهی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل شده است و همچنین در شهر نطنز نیز تعداد 22 پلاک زمین جهت ساخت 176 واحد تأمین و تحویل این بنیاد شده ‌است.

طرح جامع گردشگری کوهدشت تدوین می‌شودطرح جامع گردشگری منطقه اورامان تدوین می‌شودطرح جامع شهری همدان پس از کش و قوس‌های فراوان اصلاح می‌شود

به گزارش تسنیم؛ این خبرگزاری در گزارشی تحت عنوان "درختان باغ‌شهر تاریخی نطنز در معرض خطر نابودی/ مسئولان در این زمینه چه اقداماتی انجام دادند؟" به مشکلات و دغدغه‌های باغشهر تاریخی نطنز پرداخته بود.

انتهای پیام/804/ن/ش+

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نطنز طرح جامع شهر نطنز باغ شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در این باره نوشت: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، اعم از زن و مرد، زیر بار فشار دموکراسی دروغین دولت آمریکا و زیر خشونت آزادی دروغین آن هستند.

طبق گزارش بغداد الیوم، مقتدی صدر افزود: امروز نقاب جدیدی برملا شد که با عسل دموکراسی و شهد آزادی پوشانده شده بود تا دانشجویان دانشگاه‌ها در آمریکا تلخی آن عسل مسموم و شهد متعفن گرفته شده از رژیم صهیونیستی متعفن را بچشند.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: ما امروز خواهان پایان دادن به سرکوب صداهای خواهان صلح و آزادی و توقف کشتارهای کثیف و بی‌شرمانه صورت گرفته شده توسط صهیونیست‌ها هستیم.

مقتدی صدر ادامه داد: صدای دانشگاهیان آمریکا که خواستار پایان دادن به تروریسم صهیونیستی هستند، صدای ماست و هر که در هر نقطه از جهان این صدای صادر شده را خاموش کند، یک حیوان و هیولای درنده است که در قاموس آن رحم و آزادی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ننگ بر دولت‌های ظالمی که اهل حق را به بردگی می‌گیرند و از باطل و اشغالگری حمایت می‌کنند، ننگ بر قوانینی که به جامعه دگرباشان اجازه فعالیت می‌دهد و صدای پاکی و عفت را سرکوب می‌کند.

صدر گفت: از مردم دست بردارید؛ چراکه در غیر این صورت انتخابات و پایان کارتان فرا خواهد رسید و دیگر هیچ شلخته‌ای مانند نتانیاهو یا پیرمرد خرفتی مانند بایدن حکومت نخواهد کرد. باطل بودن و دروغ بودن شما برملا شده و دیگر هرگز کسی را فریب نخواهید داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از این پس دنیا روستای تحت فرمان مهاجمان استعمارگر نخواهد بود و استکبار شما مانند تار عنکبوت فرو می‌ریزد و صدای مظلومان بلند شده و کم نمی‌شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که چهره‌های دانشگاهی و دانشجویان آمریکا از یک هفته گذشته در حمایت از فلسطینی‌ها و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به تظاهرات می‌زنند و در این میان پلیس آمریکا علیه آنها از خشونت استفاده کرده و تعداد زیادی از معترضان را هم بازداشت کرده است. با وجود سرکوب پلیس، اعتراضات در حال گسترش است

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900245

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • واکنش مژده لواسانی به گزارش‌های زبان معیار + فیلم
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان