Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ویدیویی در شبکه های ضدانقلاب منتشر شد که که ادعا می‌کرد ماموران نیروی انتظامی در شوش به یک شهروند شوشی که به بی‌آبی و کیفیت پایین آب منطقه معترض بوده تیراندازی کرده‌ و او را مجروح ساخته اند.

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شوش در این رابطه به خبرنگار فارس در شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف در حوزه شهرستان های شوش و اهواز، دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه با کار اطلاعاتی هویت سارق شناسایی شد، افزود: روز گذشته ماموران انتظامی اهواز با آگاهی از حضور متهم در شوش، با همکاری پلیس این شهرستان برای دستگیری سارق مسلح وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شوش اظهار داشت: متهم که پس از درگیری با عوامل انتظامی با همکاری اقوام و اراذل اوباش قصد فرار داشته که در نهایت با ضرب گلوله پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد و در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو فاقد پلاک به کار رفته در سرقت های خشن توقیف شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 669268 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی تیراندازی سارق - سرقت استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی تیراندازی سارق سرقت استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر