Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا تقیون در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در چارچوب هفته بیست‌ و پنجم لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز سه‌شنبه تیم ماشین‌سازی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز میزبان مس شهر بابک بوده و این دیدار با حضور هواداران برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی های به عمل آمده حداکثر ۱۰۰ نفر اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: تماشای این بازی رایگان بوده و هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد کرونا امکان حضور در استادیوم را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: همراه داشتن کارت واکسیناسیون و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به استادیوم و تماشای بازی، از الزامات تعیین شده برای برگزاری این دیدار با حضور هواداران است.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و مس شهر بابک با قضاوت محمدباقر پورباقر، رامین بابایی، احمد کاظم لو، رضوان سرشار و  ایرج امین فر به عنوان ناظر داوری انجام خواهد گرفت. 

تیم ماشین سازی با ۱۰ امتیاز در رده هجدهم و تیم مس شهر بابک با ۳۲ امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته یک آزادگان فوتبال باشگاه های کشور جای دارند. 

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ دسته اول فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ دسته اول فوتبال مس شهر بابک ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری