Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاریآریا-

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: مردم در جمع آوری سگ های ولگرد برای تحویل به پناه گاه حیوانات، همراه و همکار شهرداری باشند.
مهندس امیر رحیمی اظهار داشت: پناهگاه شهرداری کرمانشاه در سال 1393 و در 3 کیلومتری جاده سراب نیلوفر احداث شده است.

وی افزود: پس از زنده گیری سگ های بلاصاحب سطح شهر و انتقال به این پناهگاه، ابتدا قرنطینه، انگل زدایی و پس از عقیم سازی بصورت رایگان به عنوان سگ نگهبان به شهروندان عزیز واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکنون شهرداری کرمانشاه در نظر دارد به منظور ارتقاء بهداشت سطح شهر، صیانت از حقوق حیوانات و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری، نسبت به جمع آوری  حیوانات سر گردان در سطح شهر اقدام نماید.

رحیمی در پایان گفت: از کلیه علاقمندان و متقاضیان دعوت می گردد در ازاء جمع آوری و تحویل هر قلاده سگ داخل محدوده شهر کرمانشاه و  تحویل به پناهگاه شهرداری واقع در کیلومتر 3 جاده سراب نیلوفر، مبلغ  100 هزار تومان پاداش دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

منصور بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بازدیدهای مکرر میدانی در بارندگی‌های خوب چند روز اخیر به خصوص در شهر زاهدان نشان داد اجرای طرح‌های مطالعاتی در چند سال گذشته برای هدایت روان آب‌های حاصل از بارندگی، چگونه در کاهش میزان مخاطرات و استحصال روان‌آب‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که باید قدردان این نعمت الهی بود، پس از کاهش سرعت آب با مدیریت آب و هدایت و نگهداری آنها در نقاط پیش‌بینی شده بر اساس طرح‌های بالا دستی، درصد قابل ملاحظه‌ای از این آب‌ها در سیراب کردن سفره‌های زیرزمینی تأثیرگذار خواهند بود.

بیجار افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که همواره قبل از وقوع مخاطره‌ها در الویت قرار دارد و سبب کاهش خطر، سوانح و حوادث می‌شوند؛ اطلاع‌رسانی به موقع است و یکی از این ظرفیت‌هایی که در این مدت از آن استفاده شد، شوراها بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همانگونه که اعضاء شورا از بطن مردم و با انتخاب آنها انتخاب می‌شوند و یکی از دغدغه‌ها و وظایف آنها همکاری با مسئولین اجرائی و نهادها و سازمان‌های مملکتی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی، بنا به‌ درخواست آنان است؛ مسلماً میزان پاسخ دهی و اقدامات اعضاء شورا در اینگونه مواقع برای کاهش مخاطرات، در ارزیابی عملکرد آنها، از الویت‌های این دستگاه نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک