Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@23:45:36 GMT

نتایج هفته اول گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۰۶۴۷

نتایج هفته اول گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه در منطقه غرب به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و بامداد امروز، دوشنبه و سه شنبه شب، بیست و دوم و بیست و سوم فروردین سال، هفته دوم لیگ برتر در گروه B پیگیری و انجام شد که نتایج جالبی بدست آمد.

پیروزی تاریخی هندی‌ها:

در این گروه نتایج جالبی بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بمبئی سیتی هند که برای اولین بار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، دست به کار بزرگی زد و با نتیجه دو بر یک از سد نیروی هوایی عراق گذشت.

گل‌های این بازی به این شکل زده شد، ابتدا نماینده عراق در دقیقه ۵۹ با گل احمد حمدی که به جای علا عباس به بازی آمده بود، از رقیبش پیش افتاد. اما در دقیقه ۷۰ بود که دیگو مائوریتسیو برزیلی توانست حساب کار را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود و دقیقه ۷۵ هم "راهول بکه" هندی گلزنی کرد، تا نماینده هند یک پیروزی مهم را جشن بگیرد.

پیروزی مقتدرانه نماینده عربستان:

در دیگر دیدار این گروه، الشباب عربستان الجزیره امارات را پیش رو داشت که موفق شد با سه گل مقابل حریف خود پیروز شود و با ۶ امتیاز مقتدرانه به صدر جدول گروه، تکیه بزند.

گل‌های الشباب را در این دیدار، کارلوس کاروالیو دقایق ۶ و ۷۸ و، ترکی ال عامر دقیقه ۱۸ به ثمر رساندند. این درحالی است که شاگردان چاموسکا در تیم عربستانی، هفته اول هم بمبئی سیتی را از پیش رو برداشته بودند. یکی از نکات جالب این گروه این بود که بمبئی سیتی هفته پیش مغلوب الشباب شد و این هفته توانست نیروی هوایی عراق را شکست دهد، درحالی که عراقی‌ها هفته پیش از سد الجزیره گذشته بودند.

لازم به ذکر است که در بازی‌های دو هفته سوم و چهارم، الجزیره با بمبئی سیتی و الشباب هم با نیروی هوایی عراق رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

جدول رده بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ به شکل زیر است:

کد خبر 567822

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2022 عربستان عربستان سعودی فوتبال بازیکن فوتبال لیگ قهرمانان آسیا2022 گروه B لیگ قهرمانان آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 0-4 از سر راه بردارد تا یک پیروزی مهم را به دست آورده باشد.

فودن ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل در این بازی به ثمر برساند تا مثل چند هفته اخیر در کسب پیروزی‌های مهم در لیگ برتر برای تیمش تاثیرگذار بوده باشد و نشان دهد که به یکی از مهره‌های کلیدی و بسیار مهم پپ گواردیولا تبدیل شده است.

فودن پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« من خودم را در نقش مهاجم نوک می‌بینم. این که می‌توانم به فضای میانی زمین بیایم کمک بسیاری می‌کند.  اینکه در کنار بهترین بازیکن جهان مانند کوین دی‌بروینه بازی می‌کنم هم کمک زیادی می‌کند. از حضور در میانه زمین لذت می‌برم چون اینجایی است که می‌خواهم باشم.

من می‌توانم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و موقعیت‌های زیادی خلق کنم. از فوتبالم لذت می‌برم و با آزادی عمل بازی می‌کنم. فکر می‌کنم ما در نیمه اول به خاطر سبک بازی و حملات‌مان برای هر تیمی ترسناک بودیم. حالا نباید جلوتر از خودمان حرکت کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم تا بتوانیم جام را به دست آوریم. الان باید دوباره آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!