Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@02:34:57 GMT

◄ کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۰۷۳۴

◄ کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در زنجان

تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با اینکه در ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر با کمبود مواجه هستیم ولی به مدت ۲ سال است که ۴۳ دستگاه اتوبوس در پارکینگ شهرداری به دلیل نبود راننده بلااستفاده مانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، منصور مرادلو افزود: این وضعیت یک فاجعه است، در پی این هستیم تا از طریق بخش خصوصی راننده برای این اتوبوس ها تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در واگذاری این اتوبوس ها تاکید داریم که منافع شهروندان و حقوق بیت المال رعایت شود.

مرادلو با بیان اینکه در زمان حاضر ۸۱ اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان فعال است، گفت: قرار است ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز از طریق وزارت کشور تامین شود، از طرفی با تهیه ۳۶ دستگاه مینی بوس ۲ درب نیز که پیگیری ها برای تامین آنها در دست انجام است، از مشکلات حمل و نقل عمومی به ویژه در حاشیه های شهر زنجان کم می شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری ایستگاه‌های اتوبوس وسط خیابان‌های امام خمینی و سعدی در شورای ترافیک به تصویب رسیده است، افزود: البته صرفا جمع آوری این ایستگاه ها مشکل ترافیک را حل نمی‌کند، ما نیازمند اصلاح خطوط و همچنین تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر هستیم.

مرادلو با بیان اینکه طی چند سال گذشته تعداد ۶۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان کم شده است، افزود: این اتوبوس در نتیجه واگذاری های به شرط تملیک به مالکیت اشخاص حقیقی درآمدند و آنها هم اتوبوس ها را فروخته اند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان از افزایش حدود ۳۰ درصدی کرایه تاکسی و اتوبوس در سال جاری خبر داد و گفت: این مصوبه بعد از تصویب در ستاد تنظیم بازار استان اجرایی خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل اتوبوس تین بخش خصوصی حقوق حمل و نقل وزارت کشور حمل و نقل عمومی امام خمینی ترافیک تاکسی تنظیم بازار حمل و نقل عمومی ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان