Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان زاده گفت: این خانه‌های احسان تحت عنوان «قرارگاه ۱۱۰ محله» در راستای تبدیل محلات کم‌برخوردار به محلات توانمند و کارآمد در ۴ محله گرگان (کوی محتشم، سرچشمه، قلعه حسن، انجیراب) و محله عباس آباد گنبد کاووس تشکیل می‌شود.

او می‌گوید: طرح «توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار» در همه استان‌ها اجرا می‌شود و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این راستا ۱۱۰ محله آسیب‌پذیر در کشور را به عنوان پایلوت انتخاب کرده که سهم گلستان ۵ محله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلمان زاده گفت: تصمیم داریم اقداماتی را در راستای تبدیل محلات کم‌برخوردار به محلات با کودکان، نوجوانان و جوانان توانمند و کارآمد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در چشم‌انداز و افق ۱۴۰۴ عملیاتی کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان می‌گوید: در این طرح، خانه به خانه مشکلات و معضلات منطقه را احصا می کنیم و اطلاعات لازم را به دست می‌آوریم تا متناسب با آن، افراد نیازمند را شناسایی کرده و بتوانیم خدماتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام دهیم.

سلمان زاده می‌گوید: محور ما استفاده بهینه از ظرفیت گروه‌های مردمی فعال در منطقه است تا محلات را به وسیله خود مردم پشتیبانی و آن‌ها را در عرصه‌های مختلف توانمند کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برنامه‌ریزی کرده تا در بخش سلامت این مناطق هم ورود کند تا موضوعات مربوط به غربالگری و پزشک خانواده را با همکاری هلال‌احمر اجرایی کند.

سلمان زاده گفت: همچنین مقرر شده با همکاری بنیاد ۱۵خرداد کودکان زیر ۱۲ سالی که بیمار هستند و برای تامین نیاز‌های پزشکی و اقلام دارویی خود مشکل دارند  شناسایی و حمایت لازم از آن‌ها انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان سلمان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پایگاه سلامت در زمینی به مساحت ۳۴۵ متر مربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله ناسارو اسفنجان در مدت ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان