Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:19:35 GMT

۶۸ کودک کرونایی در آذربایجان غربی بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۰۶۹

۶۸ کودک کرونایی در آذربایجان غربی بستری هستند

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از بستری بودن ۶۸ کودک کرونایی در استان خبرداد.

دکتر سید جلیل موسوی در گفت و گو با ایسنا افزود: ۵۰ کودک کرونایی در مرکز ریفرال استان در بیمارستان مطهری ارومیه بستری هستند که با احتساب ۱۸ کودک بستری در سایر بیمارستانهای استان، در مجموع ۶۸ کودکان با تشخیص ابتلا به کرونا در استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: از این تعداد بستری ۷ مورد مثبت قطعی و ۲۲ مورد کووید منفی، ۲۱مورد مشکوک، ۱۹ مورد مشکوک عادی، ۲ مورد مشکوک ویژه، ۶ مورد بستری ویژه کرونا و یک مورد اینتوبه (متصل به دستگاه تنفس مصنوعی) است. 

دکتر موسوی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک کودک ۳۲ ماهه در اثر ابتلا به کرونا فوت شد. 

این متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۴۹ بیمار در بخشهای کرونایی استان بستری هستند، گفت: ۶۱ مورد جدید نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند. 

وی آمار مبتلایان جدید را طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ مورد اعلام کرد و گفت: باثبت یک مورد فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته در ارومیه تاکنون ۷۵۴۸ نفر در استان در اثر کرونا جان خود را ازدست داده اند. 

دکتر موسوی تصریح کرد:  طی، ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۷ نفر به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کردند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته بستری هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته، ۱۷۱ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان روی داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیب آبراهه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصادفات سه روز گذشته استان شامل ۱۱۴ فقره تصادف خسارتی و ۵۷ فقره تصادف جرحی بوده است.

وی افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته، ۱۷۱ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان روی داد که موجب جان باختن چهار نفر و مصدومیت ۸۵ نفر شد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش راننده، خودرو و جاده در وقوع تصادفات رانندگی، خاطرنشان کرد: بیشترین علت تصادفات مربوط به بی‌احتیاطی، سرعت و سبقت غیرمجاز، کم‌توجهی و خواب آلودگی راننده است.

آبراهه با اشاره به نقش خودرو در وقوع حوادث رانندگی در کنار عامل انسانی، اضافه کرد: سیزدهم اردیبهشت در سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان، ترکیدگی تایر خودروی سوزوکی علت اصلی حادثه بود.

وی بر ضرورت کنترل سلامت و ایمنی خودرو قبل از سفرهای برون شهری تاکید کرد: کم‌توجهی به این موارد حوادث غیرقابل جبرانی در پی دارد.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش جاده، گاردریل، خطوط و روشنایی جاده در حوادث رانندگی، گفت: وقوع پدیده‌های جوی همچون باران و برف نیز بر ضرورت دقت بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه می‌افزاید.

آبراهه با اشاره به نامناسب بودن آسفالت بعضی محورهای استان همچون اتوبان تبریز - زنجان ابراز امیدواری کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی در راستای ساماندهی و هموارسازی این آزادراه تسریع شود.

کد خبر 750758

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند