Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:50:44 GMT

تحقق و اجرای بیمه آتش‌سوزی نخیلات در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۰۷۰

تحقق و اجرای بیمه آتش‌سوزی نخیلات در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: همزمان با شروع بیمه نخیلات در استان خوزستان، بیمه آتش سوزی آن نیز محقق شد.

جهانپور معماریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با شروع بیمه نخیلات در استان بیمه آتش‌سوزی غیرعمدی نخیلات استان از طریق صندوق بیمه بانک کشاورزی خوزستان محقق شده است و متقاضیان می‌توانند نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند و از مزایای آن در مواقع بروز حوادث بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بیمه آتش‌سوزی غیرعمدی نخیلات افزود: نخیلات جزو محصولات کشاورزی در معرض مخاطره هستند و در راستای حمایت حداکثری صندوق بیمه بانک کشاورزی از تولید، بانک کشاورزی استان نخیلات را در مقابل سانحه آتش‌سوزی غیرعمدی بیمه می‌کند.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با حق بیمه بسیار اندکی، بیمه آتش سوزی غیرعمدی نخیلات برای بهره‌برداران صورت می‌پذیرد و بیمه‌گذاران می‌توانند با پرداخت ۲۸۸۰ ریال به ازای هر نخل، نخیلات خود را بیمه کرده و از مزایای آن در زمان وقوع غیرعمدی آتش سوزی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان بيمه آتش سوزي نخیلات خوزستان بانک کشاورزی آتش سوزی غیرعمدی بیمه آتش سوزی بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ مصطفی سلیمی مفرد عصر یکشنبه در بازدید از طرح‌های آبیاری قطره‌ای نخیلات آب‌پخش اظهار داشت: طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند یک اجماع استانی برای تأمین اعتبار پروژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله اداره آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی به منظور اجرای با کیفیت آن است.

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار این طرح اظهار کرد: در حال حاضر طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش دارای اعتبار ملی است اما در سال گذشته تنها ۵۰ درصد اعتبار آن (حدود ۶۰ میلیارد تومان) تأمین شده و همین موضوع منجر به کند بودن روند پیشرفت پروژه شده است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان خاطر نشان کرد: اجرای سریع و باکیفیت این پروژه نیاز به همدلی و هماهنگی بین همه مسئولان استان بوشهر دارد و در کنار اعتبار ملی، اعتبار استانی نیز باید برای آن در نظر گرفته شود.

کد خبر 6091528

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین