Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان لامرد، رئیس عقیدتی سیاسیی انتظامی لامرد، و جمعی از معاونین و رؤسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد امام جمعه لامرد، ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۱ از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس لامرد در برقراری امنیت شهروندان و مسافران نوروزی که با حجم گسترده آنان مواجه بودیم قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی حسین زاده، بر همکاری همه دستگاه‌های دولتی با پلیس تاکید کرد و گفت: پشتیبانی و همکاری دستگاه‌های مسئول در امر امنیت با پلیس، رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار را محقق خواهد کرد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی در جامعه در پیشگیری از بروز بسیاری از جرایم و آسیب‌ها اثرگذار خواهد بود.

در این دیدار سرهنگ مهراب زارع پور، فرمانده انتظامی شهرستان لامرد ضمن تبریک سال نو گفت: پلیس با تمام توان جهت ارائه خدمت بی منت و مضاعف به شهروندان تلاش می‌کند.

وی افزود: در طرح نوروزی ۱۴۰۱ شهرستان لامرد در تصادفات جاده‌ای خوشبختانه فوتی نداشته ایم و در مجموع تصادفات جرحی ۲۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.

کد خبر 5465170

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد نیروی انتظامی فارس علی حسین حسین زاده ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا هفته هنر انقلاب اسلامی ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان انقلاب اسلامی هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • راه خروج از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند