Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:06:51 GMT

تکذیبیه‌های فوری؛ کسی کی‌روش را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۲۸۵

تکذیبیه‌های فوری؛ کسی کی‌روش را نمی‌خواهد

به گزارش ایرنا، فسخ دوطرفه قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال مصر موجب شد تا نام وی بار دیگر در رسانه‌ها منتشر و گمانه‌زنی درباره مقصد احتمالی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به یکی از سوژه‌های روز تبدیل شود. برخی از تونس، استرالیا و ایران به عنوان مقصد بعدی دستیار سابق فرگوسن یاد می‌کنند و برخی دیگر از رسانه‌ها از مذاکره وی با یک تیم سودانی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار اخباری در زمینه مذاکره باشگاه المریخ سودان با این سرمربی پرتغالی، رییس این باشگاه نسبت به این مذاکرات واکنش نشان داد. سایت البیان به نقل از حازم مصطفی نوشت: کی‌روش یک مربی ناموفق و شکست خورده است و برنامه‌ای برای جذب او در دستور کار نداریم.

کی‌روش که سال ۲۰۱۹ و پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا بعد از حدود هشت سال از تیم ملی فوتبال ایران جدا شد و هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت اما حضور وی در آمریکا جنوبی تنها یک سال دوام آورد و در نهایت نتایج ضعیف با این تیم، حکم به پایان همکاری او در کلمبیا داد. بعد از جدایی کی‌روش از کلمبیا چند کشور برای مذاکره با وی پیشقدم شدند که در نهایت وی هدایت تیم ملی مصر را بر عهده گرفت.

کی‌روش در مصر روزهای خوبی را تجربه نکرد بلکه کسب عنوان چهارم در جام ملت‌های عرب و شکست برابر سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا جایگاه وی را متزلزل کرد. این مربی همچنین نتوانست تیم پرمهره مصر را به جام جهانی قطر برساند. مجموع این ناکامی‌ها موجب شد تا سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در سرزمین فراعنه نیز جایی نداشته باشد.

هر چند که روز گذشته اخباری مبنی بر مذاکره وی با ایران منتشر شد اما حسن کامرانی‌فر این ادعا را تکذیب کرد تا دوره‌گرد پرتغالی جایی در فوتبال قاره کهن نداشته باشد.

برچسب‌ها حسن کامرانی فر تونس کلمبیا جام ملت های آسیا جام ملت های آفریقا کارلوس کی روش مصر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن کامرانی فر تونس کلمبیا حسن کامرانی فر تونس کلمبیا جام ملت های آسیا جام ملت های آفریقا کارلوس کی روش مصر تیم ملی فوتبال جام ملت کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز نخستین طرح فروش خودرو‌های برقی و هیبریدی وارداتی از عصر یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودرو‌های برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که نخستین دور از فروش خودرو‌های برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودرو‌های عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | فوری؛ اولین تصاویر از لحظه حمله گذرگاه رفح در مرز مصر توسط هواپیماهای اسرائیلی
  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • فوری/ ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد