Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:55:14 GMT

احیای تیم فوتبال برق شیراز کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۳۳۶

احیای تیم فوتبال برق شیراز کلید خورد

ایسنا/فارس اولین جلسه هماهنگی احیای تیم فوتبال "برق شیراز" به ریاست معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری و دبیری اداره کل ورزش و جوانان فارس و با حضور نمایندگانی از برق منطقه‌ای و اداره کل تعاون فارس، شهرداری شیراز و نماینده مالک برق جدید، برگزار و راهکارهای احیای این تیم ریشه‌دار بررسی شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در جلسه هماهنگی احیای تیم فوتبال برق شیراز، با بیان اینکه احیاء و حفظ تیم های ورزشی با سابقه در فارس در دستور کار است، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های هدفمندی که تیم کارشناسی ورزش و جوانان با همیاری استانداری فارس انجام داده، بتوانیم تیم برق شیراز را احیا و به جایگاه اصلی خود برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر صفرپور گفت: با توجه به مطالبات گسترده علاقمندان به ورزش خصوصا طرفداران باشگاه برق و فوتبال دوستان پس از بررسی های کارشناسی و هماهنگی با مسئولین ارشد استان در صدد احیای تیم برق شیراز که از قطب‌های مؤثر فوتبال استان در گذشته بوده است بر آمدیم تا با این گام بتوانیم تیم پر آوازه ای چون برق را دوباره به عرصه فوتبال استان برگردانیم.

سرپرست ورزش و جوانان استان فارس گفت: از آنجا که تیم های ورزشی استان فارس هیچگاه از حمایت جدی صنعت در امر ورزش بهره نبرده اند و همیشه جای خالی حضور مؤثر صنایع به طور مشخص بخش خصوصی در فوتبال و سایر ورزشهای استان فارس خالی بوده و این جای خالی منجر به مواجهه تیم‌های ورزشی فارس با چالش‌های جدی شده است.

صفرپور افزود: برخی استان های صنعتی به رغم نداشتن پیشینه قوی در رشته ورزشی فوتبال، به سرعت مسیر پیشرفت را طی کرده و با برخورداری از پشتیبانی های مالی و کیفی بخش خصوصی و صنایع موجود در استان خود، کیفیت را همراه با کمیت به مجموعه ورزش خود به ارمغان آورده‌اند و نتایج مناسبی را نیز در لیگ‌های مختلف برتر و سوپر لیگ در عرصه های مختلف فوتبال، فوتسال، والیبال و.... کسب کرده‌اند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در این رهگذر استان فارس به رغم پشتوانه غنی ورزشی، نتوانسته همگام با کاروان پیشرفت ورزش کشور قدم برداد و بدین ترتیب برخی از باشگاه‌ها و تیم‌ها نظیر برق شیراز در سراشیبی سقوط قدم گذاشتند.

صفرپور گفت: با برررسی های کارشناسی و حمایت های استاندار محترم و ورزش دوست توانستیم در ابتدای سال جدید اولین اقدام در خصوص حمایت و پشتیبانی از تیم با اصالت و ریشه دار برق شیراز برداریم و احیاء آن را با حمایتهای سایر دستگاه ها در ابتدای قرن جدید آغاز کنیم.

تیم برق شیراز با سابقه ای هفتاد ساله، از قدیمی ترین تیم‌های فوتبال کشور به شمار می‌رود که به دلیل نبود منابع مالی مناسب و برداشته شدن حمایت‌ها، طی سال‌های گذشته، افول کرد و به تعطیلی کشیده شد.

انتقال مالکیت باشگاه، راه اندازی تیم های پایه، احیای مجدد زیر ساخت‌های قبلی باشگاه با همکاری برق منطقه ای فارس، بررسی راهکارهای قانونی جذب حمایت های مختلف برای شروع رسمی فعالیت‌های باشگاه، استفاده از ظرفیت های وزارت نیرو در سطح کلان از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان فارس برق شیراز ورزش و جوانان استان فارس احیای تیم اداره کل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شیراز اعم از دانشگاه سراسری شیراز، دانشگاه آزاد، پیام نور و … امروز دوشنبه ۱٠ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع برپا می‌کنند.

سخنران این اجتماع که از میدان ارم درب ورودی دانشگاه شیراز آغاز می‌شود خانم هدی موسوی دختر دبیرکل پیشین حزب الله لبنان (سید عباس موسوی) خواهد بود.

اجرای موسیقی حماسی حسن خان‌چی در حمایت از آرمان قدس شریف و مقاومت مردم فلسطین از دیگر برنامه‌های مراسم امروز است.

کد خبر 6091858

دیگر خبرها

  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد