Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:43:00 GMT

رونق گردشگری در رومانی با ارائه خدمات رایگان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۳۴۹

رونق گردشگری در رومانی با ارائه خدمات رایگان

مدیران اورادئا، کلانشهری در رومانی، به منظور جذب گردشگران برای گذراندن زمان بیشتری در شهر، به همکاری با کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی، هتل‌ها و موزه‌ها پرداخته‌اند تا خدمات رایگانی را در اختیار مسافران قرار دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جنبش جدیدی تحت عنوان "اورادئا با عشق" در شهر صورت گرفته است که بر اساس آن، گردشگرانی که بیش از دو شب در هتل‌های اورادئا مستقر باشند، از خدمات رایگان ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، مدیران اورادئا تصمیم گرفته‌اند به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنند تا تجربه شیرین سفر به شهر را برای همیشه در ذهن آن‌ها به ثبت برسانند و آن‌ها را به گردشگری دوباره در آنجا ترغیب کنند.

در این راستا، مدیران اورادئا به حمایت مالی از هتل‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های گردشگری پرداخته‌اند که در عوض، صاحبان این مراکز نیز خدمات رایگانی را در اختیار مسافرانی قرار خواهند داد که به مدت دو شب پی در پی در هتل‌های شب اقامت گزیده‌اند.

جنبش اورادئا با عشق از پانزدهم آوریل آغاز خواهد شد و تا پایان ماه دسامبر ادامه خواهد داشت به این امید که گردشگران بیشتری از سراسر جهان به سمت شهر جذب شوند. جالب است بدانید که ناوگان حمل‌ونقل عمومی اورادئا نیز به طور خودجوش حاضر به همکاری در این جنبش شده و از ارائه مزایای ویژه خود به مسافران خبر داده است.

گردشگران اورادئا تمام اقدامات خود برای اقامت در شهر را از طریق یک وب‌سایت انجام می‌دهند و به همین روش نیز به رزرو هتل، غذای رستوران‌ها و غیره می‌پردازند. تمام مسافرانی که دو شب متوالی را در هتل‌های شهر می‌گذرانند می‌توانند از خدماتی نظیر استفاده از وسایل حمل‌ونقل رایگان به مدت ۲۴ ساعت و تخفیف‌های ویژه در رستوران‌ها و کافه‌ها بهره‌مند شوند. علاوه بر این، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اغلب موزه‌های شهر برای این افراد رایگان خواهد بود، ضمن این‌که مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه‌های بسیار پایین از خدمات مراکز تفریحی و سرگرمی شهر نیز بهره‌مند شوند.

کد خبر 567830

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کشورهای جهان کلانشهرهای جهان رومانی اورادئا گردشگری جاذبه های گردشگری رونق گردشگری هتل رستوران کافه حمل و نقل رایگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات رایگان رستوران ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسین آبادی گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برقراری مشاوره تخصصی رایگان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روان جامعه مددجویان می‌توانند از طریق شماره ۱۴۸۰ از مشاوره تخصصی غیرحضوری بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: در سال گذشته شش هزار و ۷۵۷ مراجعه کننده حضوری به صورت رایگان در ۲۴ مرکز غیردولتی خدمات تخصصی مشاوره دریافت کردند.
مدیر کل بهزیستی استان اختلافات خانوادگی، اختلال اضطراب، اختلال شخصیت و اختلال در ارتباطات فردی را از مهمترین موضوعات عنوان شده در مشاوره‌های تخصصی عنوان کرد.
حسین آبادی بر لزوم مشاوره‌های قبل از ازدواج تأکید کرد و گفت: در حال حاضر مشاهده می‌شود زوجین در سال‌های پس از شروع زندگی مشترک برای حل مشکلات به مشاور مراجعه می‌کنند و یا به دلیل به تفاهم نرسیدن برای طلاق راهی محاکم قضایی می‌شوند.
در پایان این مراسم از خدمات مددکاران، مشاوران و روانشناسان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان