Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سعید کریمی درباره وضعیت تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۱ گفت: در شورای عالی بیمه عددهای مربوط به تعرفه‌های پزشکی سال جاری مصوب شده، اما از آنجا که هنوز ابلاغ نشده، نمی‌توانم اعداد و ارقام مربوط به آن را ذکر کنم. در عین حال مصوبات به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده تا نهایی شده و برای هیأت دولت ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: طبق قولی که به ما داده‌اند، طی هفته جاری یا هفته آینده بحث تعرفه‌ها در هیأت دولت مطرح شده و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: پیشنهادات وزارت بهداشت هم درباره تعرفه‌ها متفاوت بوده است. البته ترکیب شورای عالی بیمه متشکل از نماینده وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی، دبیر شورای عالی بیمه، نمایندگان بیمه‌ها و ... است و در آنجا بحث افزایش تعرفه چکش‌کاری می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: فعلا عدد افزایش تعرفه‌ها قطعی نیست و نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد.

کریمی ادامه داد: اعداد نزدیک به افزایش ۲۸.۵ و ۳۰ درصد مطرح شده که البته هنوز قطعی نیست و باید منتظر تصمیم هیات دولت بود.  

وی گفت: البته باید توجه کرد که با توجه به افزایش بالای حقوق و دستمزد، بار بیمارستان‌ها بالا می‌رود. در نتیجه پیشنهاد افزایش تعرفه‌ها در حد ۲۸.۵ و ۳۰ درصد بوده است که البته همانطور که اعلام کردم، قطعی نیست و مصوب نشده است و تصمیم نهایی با هیات دولت است.

کد خبر 669305

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه تهران است

مطابق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران از ابتدای هفته آینده با نفوذ سامانه بارشی جدید افزایش ابر و بارش باران برای سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مطابق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان استان تهران از امروز تا جمعه قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعات بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و رگبار در نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین رخداد تگرگ نیز در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

در روزهای شنبه و یکشنبه هم آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد و در نواحی جنوبی افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است از عصر یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر به‌تدریج افزایش ابر و از اواخر وقت بارش باران مورد انتظار است.

منبع: فارس

کد خبر 751827

دیگر خبرها

  • بیمه‌بودن شرط درمان رایگان کودکان زیر هفت سال
  • سامانه بارشی جدید در راه تهران است
  • جامعه پزشکی در حال خالی شدن است/ مسئولین قدر سرمایه‌های فاخر کشور را بدانند
  • افزایش ۳۰ درصدی تعداد تشکل های جامعه کارگری در دولت سیزدهم
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی