Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@08:52:02 GMT

۶۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان دیواندره ای توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۵۶۲

۶۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان دیواندره ای توزیع می شود

محمد ایازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان، جشن رمضان با عنوان  «آراسته این سفره به مهر من و تو» با محوریت مراکز نیکوکاری در شهرستان دیواندره در حال برگزاری است.

او گفت: این آیین با همکاری مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، سازمان بسیج سازندگی و امور خیریه و با هدف اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایازی با اشاره به توزیع ۶ هزار  و ۵۰۰ پرس افطاری ساده در دیواندره اضافه کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شده و این روند تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ انجام امور خیر در جامعه، ادامه داد: رفع فقر مطلق از جامعه یکی از اولویت های اصلی دولت و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دیواندره گفت: این نهاد همچنان نیازمند یاری و کمک های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان شهرستان بوده تا بخشی از نیازها و مشکلات اساسی آنها مرتفع گردد.

ایازی اظهار امیدواری کرد با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها دیواندره کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیواندره کمیته امداد امام خمینی دیواندره کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد