Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که در این دوره نمایشگاه کتاب حتما در شهر آفتاب برگزار شود، گفت: در غیر این صورت نمایشگاه شهر آفتاب عملا از کارکرد خود خارج خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره برگزاری نمایشگاه کتاب اظهارداشت: این مساله یکی از دغدغه‌های جدی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی (ره) را از طریق وزیر ارشاد پیگیری و دغدغه اعضای شورای شهر را مطرح خواهیم کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر لازم باشد نامه نگاری با معاونت اول ریاست جمهوری انجام و این دغدغه منتقل خواهد شد؛ باید تلاش کنیم که در این دوره نمایشگاه حتما در شهر آفتاب برگزار شود که اگر غیر از این باشد در بر همین پاشنه خواهد چرخید و شهر آفتاب عملا از کارکرد خود خارج خواهد شد.

وی با اشاره به مسدود بودن خیابان ۳۵ متری افتخاری اظهار کرد: شهرداری با قدرت در این زمینه در توافق با ارتش وارد عمل شود تا خدمات رسانی به مردم مسدود نباشد؛ زیبنده نیست که مردم ببینند یک طرف شهرداری و یک طرف ارتش حضور دارد و این خدمت یک سال است که بر مردم بسته شده است؛ ان شاء الله ارتش آمادگی همکاری در این زمینه را دارد و ما از شهرداری می‌خواهیم این موضوع را با جدیت پیگیری کند تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی مجدد این مسیر باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب شهر آفتاب شورای شهر شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تخصصی «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» که به بررسی ۴۰۰ پوستر تاریخ گرافیک ایران در نیم قرن گذشته اختصاص داشت، عصر روز گذشته هشتم اردیبهشت ماه در مشهد به پایان رسید.

سیدمحمدرضا میری هنرمند طراح گرفیک که مدیریت این دوره را برعهده داشت، درباره این دوره به خبرنگار مهر گفت: در سال گذشته و طی چند دوره، به خوانش و شرح کتاب «انفطار صورت» شامل مقالات شهید سید مرتضی آوینی پیرامون گرافیک انقلاب پرداختیم و از این رهگذر، به تاریخچه گرافیک ایران پیش و پس از انقلاب، ادوار مختلف و فراز و فرودهای آن نگاهی مختصر انداختیم.

وی افزود: اما امسال در فرصتی فراخ‌تر و در دوره‌ای با عنوان «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» قصد کردیم تا ۴۰۰ پوستر تاریخ گرافیک ایران را طی ۴ جلسه و در چهار دوره «پیش از انقلاب اسلامی»، «مبارزات و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس»، «دو دهه پس از جنگ» و بالاخره دوره «پس از فتنه ۸۸ تا به امروز» با دقت ببینیم.

وی بیان کرد: در این دوره از حیث رویکرد محتوایی، نمادشناسی، خاستگاه و تاثیرات اجتماعی، تکنیک های اجرایی و … آثار را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین، برای شرکت‌کنندگانی که مایل بودند، تمرین‌ها و پروژه‌های عملی پیشنهاد کردیم و در جلسه‌ای جداگانه به ارایه و نقد آنها پرداختیم.

میری در پایان اظهار کرد: این دوره از جلسات برای دانشجویان گرافیک و تصویرسازی، علاقه‌مندان به مباحث گرافیک انقلاب، طراحان جوان گرافیک و پژوهشگران و علاقه‌مندان به تاریخ انقلاب و هنر انقلاب کاربردی بود و استقبال خوبی نیز شد.

کد خبر 6090052

دیگر خبرها

  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد