Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@02:29:19 GMT

صدور مجوز خرید 100 هزار راس دام مازاد برای استان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۶۶۱

صدور مجوز خرید 100 هزار راس دام مازاد برای استان

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا در این دیدار با اشاره به خشکسالی بی سابقه خواستار مساعدت و رسیدگی به امور عشایری استان درخصوص تحویل نهاده های دامی، آب رسانی سیار، تامین علوفه، خرید دام مازاد عشایر به قیمت متعادل، صادرات دام به کشورهای همسایه، نگهداری و مرمت راه های عشایری، تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شد   وی افزود:  با توجه به کاهش کم سابقه بارندگی و خشکسالی شدید و نبود پوشش گیاهی عشایر استان نیازمند توجه بیشتر در این شرایط خاص است.

بهرام نیا در این نشست همزمان بصورت تلفنی با دماوندی نژاد معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی صحبت کرد و مطالبات استان در امور عشایری مطرح کرد که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد ۲ هزار تن نهاده های دامی مازاد بر سهم استان به عشایر اختصاص یابد.

در پایان پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایری کشور در خصوص حمایت و پیگیری مسائل و مشکلات امور عشایر استان نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده قول مساعد داد و مقرر گردید علاوه بر اینکه ۳ میلیارد تومان تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز به استان اختصاص یابد، مجوز خرید دام تا ۱۰۰ هزار راس نیز به قیمت مصوب صادر شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار ایلام امور عشایری ایلام عشایر استان ایلام امور عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان