Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:40:30 GMT

راموس: مایلم ۴ یا ۵ سال دیگر در سطح اول فوتبال بازی کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۷۳۹

راموس: مایلم ۴ یا ۵ سال دیگر در سطح اول فوتبال بازی کنم

مدافع تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که قصد دارد چهار یا پنج سال دیگر به بازی در سطح اول فوتبال ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس 35 ساله که پس از 16 سال حضور در رئال مادرید و کسب 22 جام مختلف با کهکشانی‌ها، سرانجام تابستان گذشته از این تیم جدا و با قراردادی دو ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، می‌گوید فعلاً قصدی برای بازنشستگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع اسپانیایی اما از زمان پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن با مصدومیت‌هایی روبه‌رو بوده است، به همین خاطر در طول فصل جاری تنها در هفت بازی از رقابت‌های مختلف توانسته برای پاریسی‌ها به میدان برود.

راموس در گفت‌وگو با شبکه «آمازون پرایم» در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: مایلم چهار یا پنج سال دیگر در سطح اول فوتبال بازی کنم و سپس تجربه دیگری داشته باشم. دو سال با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارم و سعی خواهم کرد پس از آن سه سال دیگر بازی کنم و سپس خواهیم دید که چه خواهد شد. تا زمانی که شرایط بدنی‌ام پایدار باشد، فکر می‌کنم می‌توانم ذهنم را متمرکز نگه دارم.

امباپه: حیف شد که مسی دیر به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

وی افزود: ترجیح می‌دهم در بهترین تیم دنیا بازی کنم تا اینکه بهترین بازیکن باشم، زیرا در نهایت فوتبال یک ورزش جمعی است و کسب قهرمانی به صورت تیمی است. قبل از اینکه بهترین بازیکن در دنیا باشم، ترجیح می‌دهم در مسابقات جهانی و لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و برای همه چیز، شما همیشه به کار تیمی نیاز دارید.

راموس 35 ساله در اوایل فصل جاری از ناحیه ساق پا مصدومیتی داشت و در ادامه از ناحیه عضلانی به مشکل خورد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید پاری سن ژرمن سرخیو راموس پاری سن ژرمن سال دیگر بازی کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!