Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@06:15:08 GMT

فیلم سینمایی شهید زین‌الدین ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۷۷۶

فیلم سینمایی شهید زین‌الدین ساخته می‌شود

فیلم سینمایی شهید مهدی زین‌الدین، فرمانده لشکر ۱۷ سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم ساخته می‌شود.

به گزارش ایمنا، فیلم سینمایی مذکور، درباره شهدای غواص با نقش‌آفرینی رزمندگان لشکر ۱۷ سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم در دوران دفاع مقدس است، همچنین در این فیلم سینمایی، بخش‌هایی از دوران فرماندهی شهید مهدی زین‌الدین به تصویر کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که این فیلم سینمایی با سرمایه‌گذاری بنیاد سینمایی فارابی، توسط یکی از کارگردان‌های مشهور کشور که در سال‌های اخیر نیز مجموعه‌های تلویزیونی پربیننده‌ای را برای صداوسیما ساخته است، کارگردانی شود.

بودجه مناسبی برای ساخت فیلم سینمایی شهید مهدی زین‌الدین در نظر گرفته شده است و اکنون مراحل نهایی تأیید فیلمنامه را سپری می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود این فیلم سینمایی تا چند هفته آینده، «پروانه ساخت» خود را دریافت کند و کار تولید آن شروع شود.

«شهید مهدی زین‌الدین»، فرمانده لشکر ۱۷ سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم در دوران دفاع مقدس؛ بیست‌وچهارم اسفند ۱۳۳۸ هجری خورشیدی در تهران متولد شد و بیست‌وهشتم آبان ۱۳۶۳ هنگامی که به همراه برادرش «مجید» مسئول اطلاعات و عملیات تیپ ۲ لشکر علی ابن ابیطالب (ع)؛ برای شناسایی منطقه عملیاتی از کرمانشاه به سمت سردشت (آذربایجان غربی) در حال حرکت بود، در منطقه تپه ساروین با گروهک‌های ضد انقلاب درگیر شد و به فیض شهادت نائل آمد.

مزار شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) شهر قم قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 567854

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهيد مهدي زين الدين فیلم سینمایی دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید مهدی زین الدین علی ابن ابیطالب فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند