Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسهیلات اسکان برای دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ که تنها مربوط به خوابگاه‌های شهر تهران می‌شود، از سوی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه اعلام شد.

بر اساس اعلام اداره کل امور خوابگاه‌ها، دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی می‌توانند بر اساس گروه‌بندی و زمان‌بندی، با مراجعه به سامانه خوابگاهی به نشانی ems.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ut.ac.ir برای نام نویسی اقدام کنند.

در گروه‌بندی، دانشجویان در چهار گروه به شرح جدول زیر تقسیم شده‌اند که بر اساس زمان اعلام‌شده می‌توانند برای نام نویسی در سامانه خوابگاهی اقدام کنند.

گروه یک: دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۸ (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح)

گروه دو: دانشجویان دکتری ورودی ۹۶ - ۹۵ (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ ظهر)

گروه سه: دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ با سقف حداقل ۸ واحد (سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶)

گروه چهار: دانشجویان دختر متقاضی خوابگاه (استان‌های تهران و البرز) که محل سکونت‌ آن‌ها تا شهر تهران دور است (شهرهای نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد، دماوند، فیروزکوه و غیره) شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح (به‌صورت حضوری)

دانشجویانی که دوره واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (حداقل ۲ دز)، به استناد شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به‌منظور جلوگیری از شیوع همه‌گیری ویروس کرونا امکان نام نویسی در خوابگاه‌ها را نخواهند داشت.

گفتنی است، دانشجویان واجد شرایط که تنها متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (یک شب در هفته) هستند، می‌توانند به‌صورت رایگان با مراجعه به پذیرش، از شرایط مهمان شدن یا اسکان در مهمان‌سرا استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تهران خوابگاه دانشجویی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران