Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: داوود علیپوریان از سرمایه های اصلی ورزش جانبازان و معلولان است و به موضوع او رسیدگی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با انتقاد نسبت به میزان تخصیص بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: ۵ میلیارد بودجه تخصیص یافته در سال جاری از سوی مجلس به فدراسیون جانبازان و معلولان با توجه به این که ۱۰ رشته ورزشی را تحت پوشش داریم، کافی نیست و امیدوارم رییس مجلس در این خصوص تجدید نظر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین درباره وضعیت داوود علیپوریان ملی‌پوش والیبال نشسته که به تیم ملی دعوت نشده است و همچنین ساره جوانمردی که به صورت اختصاصی تمرین می‌کند، افزود: ما به موضوع علیپوریان ورود می‌کنیم. او یکی از سرمایه‌های ماست و رسیدگی لازم را در این باره خواهیم داشت. به هر حال علیپوریان افتخارآفرین بوده و چند سال در تیم ملی خدمت کرده است.

اسبقیان خاطرنشان کرد: درخصوص ساره جوانمردی نیز باید بگویم او هر کاری کرده با هماهنگی فدراسیون بوده است. جوانمردی تمریناتش را انجام می‌دهد و ما نظارت داریم. او شرایطش را با فدراسیون در میان گذاشته و قطعاً سر موقع به تیم ملی اضافه خواهد شد.

وی پیرامون این پرسش که آیا جوانمردی درخواست مربی خارجی داشته یا خیر؟ گفت: او درباره مربی خارجی چیزی با ما مطرح نکرده است. البته با حوزه فنی و دبیر فدراسیون هماهنگی لازم را دارد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جانبازان و معلولان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین