Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق استقلال به باخت شب گذشته این تیم مقابل نساجی در جام حذفی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال تهران شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل نساجی تن به شکست در ضربات پنالتی داد و وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت تا فرهاد مجیدی در سومین فصل پیاپی در فتح جام حذفی ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سعادتمند، مدیرعامل اسبق استقلال در صفحه شخصی خودش پیامی کنایه آمیز در خصوص فرهاد مجیدی منتشر کرد و به طعنه، خودش را مقصر شکست شب گذشته آبی ها معرفی کرد.

دو فصل قبل که استقلال فینال جام حذفی را به تراکتور واگذار کرد، مجیدی و اطرافیانش، سعادتمند را به خاطر سفر به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی که خواسته هواداران این تیم بود مواخذه کرده و او را مقصر ناکامی استقلال در فتح جام حذفی معرفی کردند.

 

 

حالا سعادتمند با یادآوری آن ماجرا و تاکید بر اینکه استقلال با مجیدی فصل بعد از آن مقابل فولاد و این فصل مقابل نساجی ناکامی در جام حذفی را تکرار کرده است نظر خود را در این خصوص بیان کرد.

 

     

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال جام حذفی نساجی فرهاد مجیدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه